چاپ و نشر بین‌الملل | در کتاب «زبور مقاومت»، سیری در زندگی، مواضع و دیدگاه‌های سیدحسن نصرالله می‌خوانیم:

حزب‌الله؛ یک مدل روشن از حرکت انقلابی

چاپ و نشر بین‌الملل | در کتاب «زبور مقاومت»، سیری در زندگی، مواضع و دیدگاه‌های سیدحسن نصرالله می‌خوانیم:

حزب‌الله؛ یک مدل روشن از حرکت انقلابی

کتاب «زبور مقاومت» سیری در زندگانی، مواضع و دیدگاه‌های سید حسن نصرالله؛ دبیرکل حزب‌الله لبنان است که پرداختن به آن در سالروز آزادی جنوب لبنان، خالی از لطف نیست.

حزب‌الله؛ یک مدل روشن از حرکت انقلابی

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، کتاب «زبور مقاومت» سیری در زندگانی، مواضع و دیدگاه‌های سید حسن نصرالله؛ دبیرکل حزب‌الله لبنان است که پرداختن به آن در این روزها، خالی از لطف نیست.
 
این اثر که با گردآوری محمدحسین بزّی و تحقیق و ترجمه مصطفی اللهیاری از سوی شرکت چاپ و نشر بین‌الملل به چاپ رسیده، ترجمه کتابی با عنوان «هکذا تَکَلَّم نصرالله» است که سال‌ها قبل در لبنان منتشر شد. از آنجا که متن اصلی کتاب متناسب با شرایط خاص لبنان گردآوری شده بود، برای حفظ محوریت موضوع و رعایت اختصار، بخش‌های مختصری از کتاب حذف و برای به‌روزرسانی محتوا، متن مصاحبه دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی با سید حسن نصرالله در سال 1398 و همچنین متن مصاحبه دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب با سردار سلیمانی که بخش قابل‌توجهی از آن به تبیین ابعاد جنگ 33 روزه لبنان با دشمن صهیونیستی می‌پردازد، در بخش پیوست‌ها آمده است.
 
«کودکی که یک رهبر شد»، «ابعاد شخصیتی»، «سخنرانی‌ها» و «شهادت سید هادی» عنوان‌های چهار فصل این کتاب است. سرگذشت سیدحسن نصرالله به زبان خودش، سرگذشت یک جنبش عربی مبارز و پیروز، سیدحسن نصرالله از دیدگاه دوستان و دشمنان، ما با مرگ زندگی می‌سازیم، شهیدان مقاومت شاهدانی حقیقی بر حیات و زندگی، آتش مقاومت برافروخته‌تر خواهد شد، لبنان رسواگر حقوق بشر آمریکایی و معادله نصر، ازجمله سرفصل‌های مهمی است که در این کتاب می‌خوانیم.

این اثر در شش بخش که از دوران تحصیلات، زندگی شخصی،فرزندان،ازدواج و چگونگی شکل گیری شخصیت سیدحسن نصراللّه شروع می‌شود و در ادامه با ابعاد شخصیتی ایشان آشنا می‌شوید.


در بخشی از کتاب نظر برخی از دوستان و حتی دشمنان سید مجاهد را درباره شخصیت سید حسن بیان می‌شود.


کتاب «زبور مقاومت» در فصل پنجم: پیام مقام معظم رهبری پس از آغاز جنگ 33 روزه،پیام تبریک رهبری پس از پایان جنگ 33روزه، گفت و گوی نشریه مسیر دفتر حفظ و نشر آثار آیت اللّه خامنه ای با سید حسن نصراللّه تحت عنوان (معادله نصر) منتشر شده است.


همچنین با توجه به وقوع شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، متن مصاحبه دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با این شهید بزرگوار که در بخشی از آن به تبیین ابعاد جنگ 33 روزه لبنان به دشمن صهیونیستی می‌پردازد، با عنوان (در میانه آتش) چاپ شده است.

1403/07/07

تعداد بازدید: 5

T

T