مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان :

شهادت سید شهدای مقاومت قدرتش بیشتر از حیات مادی آن است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان :

شهادت سید شهدای مقاومت قدرتش بیشتر از حیات مادی آن است.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه شهادت آرزوی اولیاء خداست،گفت: شهادت انسان را به حیات ابدی می رساند و امروز شهید حاج قاسم و سیدحسن نصرالله و شهید هنیه قدرتشان بیشتر از حیات مادی آنها است.

شهادت سید شهدای مقاومت قدرتش بیشتر از حیات مادی آن است.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام عباسعلی گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان در مراسم بزرگداشت دبیرکل حزب الله لبنان شیهد سید حسن نصرالله روز دوشنبه ۹‌مهرماه ۱۴۰۳ در مصلی امام رضا(ع) شهرستان علی آبادکتول، ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله با اشاره به پایداری جبهه حق  گفت: برای شهادت سیدالشهدا علیه السلام و یارانش، یزیدیان اظهار خوشحالی و‌ پایکوبی و هلهله کردند به خیال اینکه جبهه حق افول کرده است، اما باذن الله ورق برگشت و یزید لعنت الله علیه مجبور به عذر خواهی شد چرا که وعده خدا حق است و با توکل به او محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه خداوند در سوره مبارکه توبه میفرماید: "قُلْ هَلْ تَرَبَّصُونَ بِنا إِلاَّ إِحْدَى الْحُسْنَيَيْنِ" شما از ما ۲ چیز خواهید دید، یا شهادت ما را یا پیروزی ما را ، متذکر شد: بزودی لشکریان حق و‌ جبهه حق باعث پشیمانی مستکبران خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه شهادت آرزوی اولیاء خداست، گفت: شهادت انسان را به حیات ابدی می رساند و امروز شهید حاج قاسم، سیدحسن نصرالله و شهید هنیه قدرتشان بیشتر از حیات مادی آنها است.

وی تصریح کرد: خیلی از اساتید، دانشجویان دنیا و آمریکا و کشورهایی که دولتشان حامی استکبار و صهیونیست است، مردمشان قیام‌ کردند و از منافع دنیوی خود عبور کردند و از دانشگاه و شغلهایشان اخراج شدند و‌لی حاضر نشدند در برابر ظلم شرافتشان را بفروشند و سکوت کنند.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین با اشاره به اینکه هر چقدر خون های مطهر بیشتر ریخته شود نشانه رشد و‌ عروج بیشتر است، یادآور شد: بعد از شهادت حاج قاسم و‌ شهید رئیسی و شهید هنیه در دنیای اسلام و غیر اسلام موجی به پا شد علیه ظلم و باز هم خواهیم دید با شهادت سید حسن نصرالله موجی عظیم تر به پا خواهد شد و آزادی خواهان دنیا قیام خواهند کرد و علیه ظلم جهانی ایستادگی می کنند.

وی در پایان اظهارکرد: خون مطهر و‌ پاک شهید سید حسن نصرالله باعث نابودی جبهه کفر خواهد شد، خائنین و‌ نفوذی ها بدانند به زودی در آتش قهر و غضب الهی خواهند سوخت و‌ گرفتار و‌ رسوا خواهند شد.

1403/07/10

تعداد بازدید: 17

T

T