هرمزگان| معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان:

صهیونیست‌ها برای کسب هویت جعلی می‌جنگند

هرمزگان| معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان:

صهیونیست‌ها برای کسب هویت جعلی می‌جنگند

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: رژیم منحوس صهیونیستی برای حفظ بقای خود و قدرت‌نمایی، به دنبال بدست‌آوردن هویت جعلی است تا در منطقه و جهان برای خود جایی باز کند.

صهیونیست‌ها برای کسب هویت جعلی می‌جنگند

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی حسینی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در جمع دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه صدرا که در محکومیت ترور شهید سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان تجمع کرده بودند، گفت: عده زیادی از کشورهای مختلف در نقطه‌ای زندگی می‌کنند که متعلق به آن‌ها نیست و به خاطر این کارشان، هر روز مورد لعن و درگیری با دیگران قرار گرفته‌اند.

وی در ادامه افزود: اسرائیلی‌ها علیرغم همه این حقارتها، بار هم در این مکان مانده و آنجا را ترک نمی‌کنند، گاهی اوقات شاید برخی فکر کنند که اسرائیلی‌ها مظلوم‌تر از فلسطینیان هستند، چون برای رسیدن به این خیلی به دردسر اقتاده اند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد: بیش از ۷۰ سال است که اسرائیلی‌ها، کشورهای خود را ترک کرده و با هزار مصیبت در کشوری جمع شده‌اند و هر روز به دلیل این حضورشان، شاهد جنگ و خونریزی هستند و این کشور را ترک نمی‌کنند. برای همین، کشتن زن و مرد و کودکی برایشان مهم نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: حال باید بدانیم که چرا اسرائیلی‌ها تلاش می‌کنند که در این کشور بمانند؟! در پاسخ این سوال باید گفت همه دنیا برای قدرت‌نمایی نیازمند هویت هستند اگر هم هویت نداشته باشند درصدد کسب هویت جعلی برمی‌آیند زیرا قدرت‌نمایی بدون ایجاد هویت، امکان‌پذیر نیست.

وی ابراز داشت: بنابراین رژیم منحوس و کودکش صهیونیستی برای حفظ بقای خود و قدرت‌نمایی به دنبال بدست‌آوردن هویت جعلی است تا در منطقه و جهان برای خود جایی باز کند، لذا برای کسب این هویت جعلی، دستش را به خون هزاران زن و مرد و کودک فلسطینی و غزه‌ای، آلوده کرده است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: اسرائیلی‌ها به خوبی می‌دانند درصورتی که هویت نداشته باشند نمی‌توانند در دنیا، ادای ابرقدرت‌ها را در بیاورد برای همین خیلی راحت، مردمان مظلوم اما مقاوم غزه را به شهادت می‌رساند.

حسینی همچنین تأکید کرد: جهان اسلام برای مقابله جدی با رژیم موقت و جعلی صهیونیستی باید فضای هویتی خود را تقویت کند، برخی افراد جامعه معتقدند که نباید از فلسطین، غزه و لبنان حمایت کرد، این نشان می‌دهد که چنین افرادی نمی‌خواهند ایران قوی و هویت داشته باشیم، درحالی که همه دنیا برای رسیدن به هویت تلاش می‌کنند.

وی خطاب به دانش‌آموزان تصریح کرد: باید در لبیک به ندای فرمانده کل قوا، برای کمک به مردم لبنان، فلسطین و غزه،در حد توان خود کمک کنید، هر کسی در هر رده سنی می‌تواند در کمک‌رسانی به این مردم مظلوم اما مقاوم نقش داشته باشد، قطعا حزب‌الله، جبهه مقاومت و مردم لبنان، فلسطین و غزه پیروز میدان، هستند اما درصورت کمک همه ما به آنان، این پیروزی زودتر محقق می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان همچنین به دانش‌آموزان تاکید کرد: در این ایام، کتب دفاع مقدس و شهدا را حتما بخوانید، برخی کتب ویژه نوجوانان و افراد کم سن و سال است که با سن کم، به خوبی توانسته‌اند خود را نشان دهند و قدرت‌نمایی کنند، اگر می‌خواهید نامتان در تاریخ جاودانه بماند، ترس را کنار بگذارید و از تهدیدات غربی‌ها نهراسید ‌با مشورت والدین و معلمان، گامی در جهت حمایت از مردم لبنان، فلسطین و غزه بردارید.

1403/07/10

تعداد بازدید: 7

T

T