مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد

اعطای هدایای آزمون‌های حفظ عمومی قرآن به ۷۱ یزدی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد

اعطای هدایای آزمون‌های حفظ عمومی قرآن به ۷۱ یزدی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اعلام اسامی برندگان قرعه کشی آزمون‌های حفظ عمومی قرآن گفت: ۷۱ حافظ استان یزد نیز حائز دریافت جوایز نقدی شدند.

اعطای هدایای آزمون‌های حفظ عمومی قرآن به ۷۱ یزدی

به گزارش روابط عمومی نهضت، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اعلام اسامی برندگان قرعه‌کشی آزمون‌های حفظ عمومی قرآن کریم گفت: ۷۱ حافظ استان یزد نیز حائز دریافت جوایز نقدی شدند. 

وی ادامه داد: در کشور دو آزمون حفظ قرآن، حفظ تخصصی و حفظ عمومی برگزار می‌شود. آزمون حفظ تخصصی از سال ۸۵ با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از سوی سازمان دارالقرآن الکریم اجرا می‌شود و مدارک ارزشمندی است که خوشبختانه، به تازگی آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان برای استخدام، ضریب خوبی به این مدارک داده‌اند.

حجت‌الاسلام نجیمی با اشاره به اینکه این هدایا براساس مقاطعی که این افراد حفظ هستند از یک جزء تا کل توزیع شده است گفت: در قرعه‌کشی انجام شده در کشور، ۲۲ هزار و ۷۶۱ نفر در قرعه‌کشی شرکت داده شده‌اند و به هزار و ۴۲ نفر هدایای نقدی اعطا می‌شود که از این تعداد ۷۱ نفر از استان یزد هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه ۱۳ نفر از میبد، سه نفر از اردکان، دو نفر از مهریز، دو نفر از تفت و ۵۱ نفر از یزد هستند، بیان کرد: جوایز این دوره از ۵ تا ۶۰ میلیون ریال است که براساس تعداد محفوظات به حافظان قرآن کریم طی مراسمی که متعاقباً اعلام می‌شود، اهدا خواهد شد.

1403/07/12

تعداد بازدید: 8

T

T