همدان/ کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت:

برگزاری دوره آموزشی حفظ قرآن برگزار خواهد شد.

همدان/ کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت:

برگزاری دوره آموزشی حفظ قرآن برگزار خواهد شد.

ایرج یار محمدی کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر به برگزاری دوره آموزشی حفظ قرآن کریم در این اداره با حضور رضا احمدی از حافظان کل قرآن ویژه آقایان خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی حفظ قرآن برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، ایرج یارمحمدی، کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر، با اشاره به برنامه‌های این واحد اظهار کرد: در شهرستان ملایر ۳۵ خانه قرآن شهری و روستایی و چهار موسسه قرآنی ثبت‌شده، فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر طی دو سال گذشته بیش از ۱۸۰ محف و کرسی تلاوت قرآن را در مساجد و تعداد بالایی کرسی تلاوت قرآن را در مدارس داشته است، افزود: امسال نیز این کرسی‌ها و محافل قرآنی در سطح مساجد و مدارس به روال گذشته برگزار خواهد شد.

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های قرآنی در طول سال به ویژه ایام تابستان را از برنامه‌های این واحد برشمرد و گفت: تعدادی از این دوره‌های آموزشی با همت و همکاری اساتید قرآن، قاریان و حافظان برجسته به‌صورت کلاس‌های آموزشی برای سایر قرآن‌آموزان در اداره تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در طول تابستان امسال نیز کلاس‌های قرآنی در رشته‌های مختلف برگزاری کلاس‌های آموزش روخوانی، روان‌خوانی، فصیح‌خوانی، تجوید، صوت‌ولحن قرآن، آموزش مفاهیم، حفظ قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه نیز برای سنین مختلف با حضور بیش از ۳۰۰ نفر برگزار شد.

یارمحمدی به برگزاری دوره آموزشی حفظ قرآن کریم در اداره تبلیغات اسلامی ملایر با حضور رضا احمدی از حافظان کل قرآن ویژه آقایان اشاره کرد و گفت: این کلاس‌ها هر هفته پنجشنبه‌ها، ساعت ۱۱ صبح، در میدان قائم(عج)(دادگستری) ابتدای بلوار فاطمیه اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی ملایر مراجعه و یا با شماره‌ ۳۳۳۵۰۰۰۱ داخلی ۲ تماس بگیرند.

1403/07/16

تعداد بازدید: 19
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T