همدان | مدیر کل تبلیغات اسلامی گفت:

سید حسن نصرالله هیچ‌گاه از مبارزه برای جهان اسلام خسته نشد

همدان | مدیر کل تبلیغات اسلامی گفت:

سید حسن نصرالله هیچ‌گاه از مبارزه برای جهان اسلام خسته نشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله هیچ‌گاه از مبارزه برای جهان اسلام خسته نشد، گفت: به زودی خون‌ شهدا زمینه‌ساز تمدن اسلامی و تجلی ظهور حضرت صاحب زمان(عج) خواهد شد.

سید حسن نصرالله هیچ‌گاه از مبارزه برای جهان اسلام خسته نشد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام غلامی روشن مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان، سید مقاومت را تربیت یافته مکتب امام حسین(ع) دانست و گفت: امام راحل بنیانگذار و تربیت یافته مکتب حیات بخش تشیع است و امروز این مکتب انسان‌هایی را تربیت کرده که در تاریخ بشریت تاثیر شگرفی داشتند.

وی به اقدامات مهم سید مقاومت اشاره کرد و گفت: در دوره رهبری سید حسن نصرالله اتفاقات مهمی در منطقه و جهان اسلام رقم خورد به طوری که در جنگ 33 روزه پایداری ایشان موجب شکست سخت اسرائیل شد و این حقارت هنوز هم برای رژیم سفاک اسرائیل ماندگار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان افزود: نگاه سید حسن نصر الله، نگاه همگرا و هم‌افزا در فضای عمومی لبنان بود و بر انسجام ملی تاکید داشت.

وی یکی از جدی‌ترین صحنه‌های تقابل تمدنی را جنگ شناختی عنوان کرد و گفت: جنگ شناختی از جنگ نظامی عمیق‌تر، شدیدتر و پیچیده‌تر است و اگر نتوانیم به درستی لایه‌های جنگ شناختی را مطالعه، روایت، تحلیل و تبیین کنیم، نمی‌توانیم به حقیقت جبهه حق و باطل دست یابیم.

حجت‌الاسلام غلامی روشن با اشاره به اینکه جبهه حق هر روز در حال پیشروی است تصریح کرد: ساختار جبهه مقاومت به شکلی است که هیچ وقت پرچم آن بر زمین نمی‌ماند و راه مقاومت همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن در شرایط بدی قرار دارد که دیگر نمی‌تواند آن را جبران کند اظهار داشت: اکنون رژیم جعلی اسرائیل در بن‌بست قرار گرفته و به یک رفتار غلط روی آورده و فکر می‌کند با زدن افراد می‌تواند جبهه مقاومت را متوقف کند لذا در این زمینه نیز دچار اشتباه محاسباتی شده است و با این خوی وحشی‌گری عملاً در حال زدن ریشه خود است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه اکنون رژیم صهیونیستی از همه طرف در تنگنا قرار دارد خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت تا عمق کشورهای حامی صهیونیست نفوذ یافته و خواب را از چشمان اسرائیل غاصب گرفته است.

1403/07/17

تعداد بازدید: 31
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T