کرمان | به منظور شفاف‌سازی در امر پرداخت زکات؛

مدیرکل امور اجرایی زکات کشور با حجت الاسلام شهابی دیدار کرد

کرمان | به منظور شفاف‌سازی در امر پرداخت زکات؛

مدیرکل امور اجرایی زکات کشور با حجت الاسلام شهابی دیدار کرد

حجت‌الاسلام حسن هرمز، مدیرکل امور اجرایی زکات با حجت‌الاسلام شهابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان، دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

مدیرکل امور اجرایی زکات کشور با حجت الاسلام شهابی دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی ، دیداری سازنده و مؤثر میان حجت‌الاسلام حسن هرمز، مدیرکل امور اجرایی زکات، و حجت‌الاسلام شهابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان، برگزار شد.


در این جلسه، حجت‌الاسلام هرمز تأکید کرد که تعاملات بین سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر دستگاه‌های عضو شورای زکات، می‌تواند در ارتقاء فعالیت‌های زکات و ایجاد پویش‌های جدید، نقشی حیاتی ایفا کند.

مدیرکل امور اجرایی زکات ضمن اشاره به ظرفیت‌های موجود در سازمان تبلیغات اسلامی، شامل گروه‌ها، هیئت‌ها و مبلغین، بر ضرورت راه‌اندازی یک پویش جامع برای ترویج زکات تأکید نمود.


وی همچنین پیشنهاد کرد که این پویش باید دارای پیوست‌های رسانه‌ای باشد تا بتواند به تأمین جهیزیه برای نیازمندان و دیگر موارد مشابه کمک کند. او با اشاره به آثار و خدمات مؤثر زکات در سطح جامعه، به ضرورت تبیین این خدمات و برکات برای عموم مردم اشاره کرد.

در ادامه، حجت‌الاسلام شهابی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان، با توجه به ویژگی‌های خاص اجتماعی و نیازهای مختلف در استان پهناور کرمان، اشاره کرد و گفت: باید به تقاضای هر منطقه، برنامه‌ریزی دقیقی برای امر زکات صورت گیرد. وی بر این نکته تأکید کرد که زکات جمع‌آوری شده باید در همین مناطق هزینه شود تا بیشترین تأثیر را در ارتقاء زندگی مردم داشته باشد.

شهابی همچنین با اشاره به لزوم ایجاد پیوست‌های شفافیت و آگاهی برای مردم، گفت: تبیین این مسائل و شفاف‌سازی در امر زکات می‌تواند موجب شود که مردم با آگاهی و اشتیاق بیشتری به موضوع زکات پرداخته و در این زمینه مشارکت کنند.

 

دیدار حجت الاسلام شهابی با مدیرکل امور اجرایی زکات کشور دیدار حجت الاسلام شهابی با مدیرکل امور اجرایی زکات کشور دیدار حجت الاسلام شهابی با مدیرکل امور اجرایی زکات کشور دیدار حجت الاسلام شهابی با مدیرکل امور اجرایی زکات کشور دیدار حجت الاسلام شهابی با مدیرکل امور اجرایی زکات کشور

 

1403/07/18

تعداد بازدید: 16
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T