فارس | روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خبر داد:

برگزاری بیست‌و‌نهمین نشست شورای قرآنی استان

فارس | روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خبر داد:

برگزاری بیست‌و‌نهمین نشست شورای قرآنی استان

نشست هم‌اندیشی شورای قرآن و عترت استان فارس به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

برگزاری بیست‌و‌نهمین نشست شورای قرآنی استان

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی، بیست و نهمین جلسه شورای قرآن و عترت به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی انجام گرفت. در این نشست نسبت به اجرای برنامه محفل به میزبانی شهر شیراز رایزنی و مقرر شد مطابق توافق بعمل آمده بین عوامل برنامه فاخر محفل و سپاه پاسداران استان این امر در ایام بزرگداشت حافظ و در حافظیه شیراز برگزار شود و اعضای شورای قرآن نیز از این رویداد قرآنی مهم به هر نحو ممکن حمایت نمایند.

در نشست مذکور نسبت به مخاطبین مراسم و فضاسازی حافظیه پیشنهاداتی ارائه شد. همچنین در ادامه جلسه نسبت به برنامه ریزی دهمین محفل قرآنی از سلسله محافل قرآنی بشری برای روز 17 آبان مصادف با میلاد حضرت زینب سلام الله علیها رایزنی و توافق بعمل آمد.

حسن قانع مدیر کل تبلیغات اسلامی در این نشست یادآور شد، که در سلسله محافل قرآنی بشری هر ماه یک محفل قرآنی با حضور گسترده آحاد مردم و جامعه قرآنی و اجرای ممتازین استانی و یک نفر قاری بین المللی انجام می گیرد.

وی تاکید کرد: دومین کارگاه تخصصی آموزشی بشری با تدریس قاری بین المللی مدعو و ممتازین قرآن استان در حاشیه محفل بشری انجام پذیرد.

از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست اجرای مراسم رسمی جهت رسمیت بخشیدن به شورای توسعه فرهنگ عمومی قرآن کریم استان با حضور مدیران ارشد استانی و دبیر شورای توسعه کشور صحبت و تبادل نظر انجام گرفت.

حجت الاسلام قانع در پایان گفت: اعضای شورای قرآن فعلی که به زودی به شورای توسعه فرهنگ عمومی قرآن کریم استان ارتقاء خواهد یافت مدیران قرآنی از ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،اوقاف، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، حرم مطهر احمدی و محمدی، معاونت تعلیم و تربیت سپاه، معاونت فرهنگی شهرداری شهر شیراز، دستیار قرآنی استاندار، جامعه قرآنی عصر، اتحادیه موسسات و تشکل های قرآنی استان می باشند، که با نظارت و مدیریت معاونت فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم شیراز، در حوزه های مختلف قرآنی با هم تعامل و همفکری می نمایند. بحمدالله از سال 1401 که این شورا فعال شده در شهر شیراز و سطح استان شاهد خیرات و برکات این تعاون و همدلی بوده ایم و امیدواریم روز به روز در سایه الطاف صاحب قرآن گسترده تر شود.

1403/07/22

تعداد بازدید: 11
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T