مازندران | به همت اداره کل تبلیغات اسلامی؛

گردهمایی بانوان کنشگر و فعالان فرهنگی استان برگزار شد

مازندران | به همت اداره کل تبلیغات اسلامی؛

گردهمایی بانوان کنشگر و فعالان فرهنگی استان برگزار شد

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در گردهمایی بانوان کنشگر و فعالان فرهنگی استان بر لزوم حمایت و کمک همه کنشگران به جبهه مقاومت تاکید کرد.

گردهمایی بانوان کنشگر و فعالان فرهنگی استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی ، حجت الاسلام حسین اکبرزاده رئیس تبلیغات اسلامی بابل عصر یکشنبه در همایش گردهمایی بانوان کنشگر و فعالان فرهنگی با محوریت «قطعا سننتصر» در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران اظهار داشت: مفهوم نام این جلسه به معنای آن است که وعده الهی که خداوند در قرآن آورده است اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه داد: کنشگر و فعالان فرهنگی که هر کدام مبلغ دین الهی هستند با این گردهمایی نشان داده‌اند که این امر با کمک شما اتفاق خواهد افتاد.

حجت‌الاسلام اکبرزاده اذعان کرد: اگر خدا را نصرت کنید خدا به شما ثبات قدم خواهد داد و شما را نصرت خواهد کرد؛ آنچه به سود مردم است، ماندگار است و ماندنی خواهد شد و کف‌های روی آب، رفتنی است.

در ادامه حجت‌الاسلام علی اکبر درخشنده معاون فرهنگی و تبلیغی تبلیغات اسلامی مازندران افزود: این همایش اعلان انزاجار و محکومیت اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی است، افزود: سننتصر «یعنی این که با قدرت و نصرت الهی به زودی پیروز می‌شویم و ان شالله جشن پیروزی امت حزب الله و نابودی اسرائیل را در قدس شریف خواهیم دید.»

این مسئول فرهنگی ، جنایات و نسل کشی صورت گرفته توسط رژیم صهیونیستی را بهترین سند برای نابودی و پایان رژیم غاصب صهیونیستی بیان کرد و ادامه داد: با نگاه به کارنامه پر از تباهی رژیم صهیونیستی در ۷۰ سال گذشته، شاهد هستیم که جنایت زیادی انجام داده است.

معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: امروز برائت و انزجار از اسرائیل، منحصر به مردم فلسطین و انسان‌های مسلمان نیست بلکه سراسر جهان فریاد مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند و نفرت از رژیم صهیونیستی، نفرت جهانی است.

حجت‌الاسلام درخشنده یادآور شد: کنشگران و فعالان فرهنگی این استان نیز از جمله افرادی هستند که با این گردهمایی آمده اند تا انزجار خود را اعلام کنند و شعار قطعاً سنتصر باور همه رزمندگان محور مقاومت و بشارتی است که خدا به مؤمنان داده است.

در ادامه این گردهمایی ، ضمن شعرخوانی بانو آخوندی ، از سالها تلاش بی بی یوسف نیا درزی در برگزاری روضه های خانگی توسط این اداره کل ، تجلیل به عمل آمد.

1403/07/23

تعداد بازدید: 30
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T