کهگیلویه‌و‌بویراحمد | فرماندار شهرستان بویراحمد:

محور مقاومت، ستون ثبات و امنیت درون کشور است

کهگیلویه‌و‌بویراحمد | فرماندار شهرستان بویراحمد:

محور مقاومت، ستون ثبات و امنیت درون کشور است

شهرام مهدوی مطلق گفت: فرماندار شهرستان بویراحمد زیرا اگر محور مقاومت در جغرافیای غرب آسیا تضعیف شود، قطعاً شاهد جنایت‌های غیر قابل کنترل در منطقه خواهیم بود.

محور مقاومت، ستون ثبات و امنیت درون کشور است

به گزارش روابط عمومی سازمان  تبلیغات اسلامی؛ شهرام مهدوی مطلق، فرماندار شهرستان بویراحمد امروز در نشست ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت در شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه در مسئله جهاد به اموال و انفس اشاره شده چه فلسفه خاص خود را دارد، اظهار کرد: بخش عمده جهاد در زمینه پشتیبانی است.

فرماندار شهرستان بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه کشورمان انسان‌های مجاهد در رده‌های مختلف کم ندارد، گفت : آنچه مهم به نظر می‌رسد، پشتیبانی و امداد فوری به جبهه مقاومت است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: محور مقاومت در برابر محور شرارت قرار گرفته و این ریشه در عقاید دینی مبارزه با ظلم دارد که معطوف تنها به شیعیان نیست.

مهدوی مطلق محور مقاومت را محور ثبات و امنیت درون کشور دانست و افزود: اگر محور مقاومت در جغرافیای غرب آسیا تضعیف شود، قطعاً شاهد جنایت‌های غیر قابل کنترل در منطقه خواهیم بود.

فرماندار شهرستان بویراحمد توجه به حوزه تبیین را یک ضرورت خواند و بیان کرد: ما با یک رژیم روبرو نیستیم، بلکه ائتلاف نامیمون و جریانی که تلاش دارد بر دنیا سلطه پیدا کند، رودرروی ما قرار دارند.

وی کمک به جبهه مقاومت را نیازمند پویش و جریان مردمی دانست و ادامه داد: دولت باید در این زمینه نقش تسهیلگر و زمینه‌سازی برای کمک های مردمی را فراهم کند.

مهدوی مطلق با اشاره اینکه پایگاه‌های بسیج و رسانه‌ها می‌توانند مبلغ خوبی برای جمع آوری کمک‌های مردمی باشند، اظهار کرد: برپایی موکب می‌تواند تحرک لازم را در مردم برای کمک‌ها فراهم کند.

فرماندار شهرستان بویراحمد بر ضرورت فرهنگ‌سازی در این زمینه تاکید کرد و یادآور شد: دستگاه‌های فرهنگی و آموزش و پرورش نیز می‌توانند در این زمینه تاثیرگذار باشند.

وی گفت: ممن اساسی سنگر بودن مساجد باید حفظ شود و می‌توان از ظرفیت پایگاه‌های مصالح جهت تبلیغ عملی در زمینه جمع آوری کمک‌های مردمی بهره مند شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در نشست به جملات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس مجلس لبنان فرمودند «شرایط کنونی منطقه به گونه ای است که هم برای دشمن صهیونیستی شرایط مرگ و زندگی است و هم برای جبهه حق».

حجت‌الاسلام سیدهاشم موسوی‌نیا افزود: معظم له بعد از شهادت سید حسن نصرالله نیز فرمودند «بر همه مسلمانات فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب الله سرافزار بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند».

وی در ادامه با طرح چند پیشنهاد برای این ستاد، ادامه داد: اهدای قلک به دانش آموزان در مدارس و تحویل به صورت نمادین در یک مراسم بزرگ، دعوت از مبلغین لبنانی برای تبیین شرایط، نمایشگاه خیابانی نقاشی کودک و نوجوان با موضوع « فلسطین، لبنان و اقدام شجاعانه دلیر مردان ایران اسلامی»، جمع آوری کمک های نقدی با محوریت مساجد و هیئت های مذهبی در سطح استان و در میادین شهرها، تجمعات محله ای با محوریت یک مسجد و هیئت و راه اندازی پویش های راه نصرالله می تواند در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام موسوی نیا گفت: بهره گیری از ظرفیت مداحان و شاعران آئینی، پاسخ به شبهات فضای مجازی با استفاده از ظرفیت مبلغین و فعالان فرهنگی مذهبی در هیئت های مذهبی و مساجد و.... از دیگر پیشنهادها برای جمع آوری کمک های مردمی است.

1403/07/25

تعداد بازدید: 26
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T