خوزستان | مدیرکل تبلیغات اسلامی:

همه مردم پای کار «ایران همدل» بیایند

خوزستان | مدیرکل تبلیغات اسلامی:

همه مردم پای کار «ایران همدل» بیایند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: از همه انتظار داریم در این پویشی که به نام «ایران همدل» رخ داده پای کار بیایند و شماره حسابی که از دفتر مقام معظم رهبری معرفی شده را تقویت کنیم.

همه مردم پای کار «ایران همدل» بیایند

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام مهدی اخوان صباغ در گفت و گو با نهضت در خصوص دعوت از مردم خوزستان برای مشارکت در رزمایش ایران همدل ۴، بیان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری و دستور ایشان مبنی بر اینکه بر همه ما واجب و فرض است به مردم مظلوم غزه و خصوصاً مردم مظلوم و مقتدر لبنان کمک کنیم، این کمک‌ها امروز مصداقش کمک‌های نقدی است در کنار اینکه دل‌هایمان برای شهید سید حسن نصرالله سوخته و عزادار هستیم.

وی گفت: بر همه ما واجب است دستور مقام معظم رهبری را اجرا کنیم، با کمک و جهاد مالی خود مشت محکمی به دهان استکبار جهانی و سگ هار او در این منطقه بزنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه باید روز به روز حزب الله را تقویت کنیم، عنوان کرد: این تقویت ان‌شاءالله به پیروزی حزب الله منجر خواهد شد، ان‌شاءالله وعده‌های صادقی که امام و حضرت آقا به همه داده‌اند محقق می‌شود، زمینه ساز نابودی اسرائیل و ظهور امام زمان (عج) خواهد بود.

حجت‌الاسلام اخوان صباغ افزود: از همه انتظار داریم در این پویشی که به نام «ایران همدل» رخ داده پای کار بیایند و شماره حسابی که از دفتر مقام معظم رهبری معرفی شده تقویت کنیم، دست به دست هم داده و شعار بنی آدم اعضای یک پیکرند را در عمل ثابت کنیم.

1403/07/28

تعداد بازدید: 33
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T