مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

طرح‌ها و ایده‌های فعالان قرآنی کردستان حمایت می‌شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

طرح‌ها و ایده‌های فعالان قرآنی کردستان حمایت می‌شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: طرح‌ها و ایده‌های فعالان قرآنی استان مورد استقبال قرار می‌گیرد و از برنامه‌ها و طرح‌های جدید حمایت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در نشست اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان کردستان اظهار کرد: باید کار قرآنی به صورت مستقل توسط فعالان و مجموعه‌های قرآنی انجام شود و وابستگی به نهاد و ارگان‌ها توان کار را در تشکل‌های قرآنی کم خواهد کرد.

 

 

وی با بیان اینکه از طرح و ایده‌های فعالان قرآنی استان استقبال می‌کنیم، افزود: هیچ محدودیتی برای تسهیل‌گری کار قرآنی قائل نیستیم و برنامه‌ها و طرح‌های جدید را حمایت می‌کنیم‌.

 

حجت‌الاسلام رازیانی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و تاکید مقام معظم رهبری بر توجه به این مولفه مهم عنوان کرد: فعالان قرآنی جایگاه ویژه‌ای در جهاد تبیین دارند و باید نقش خود را در این عرصه ایفا کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: هشت شاخص و سرفصل در تبلیغات اسلامی ویژه فعالیت‌های قرآنی داریم که برگزاری محافل انس با قرآن در مناسبت‌های مختلف،  برگزاری مجالس قرآن خانگی، توانمندسازی مربیان قرآن از جمله این برنامه‌ها است.

 

حجت‌الاسلام رازیانی تصریح کرد: پیشبرد کارهای فرهنگی و قرآنی در استان نیازمند کار جهادی است و قطعا فعالان این عرصه‌ها جهادی تلاش می‌کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: شان و جایگاه ما خدمتگزاری است و مسئولان برای خدمت به مردم فعالیت می‌کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: انتظار می‌رود جامعه قرآنی منسجم‌تر و فعال‌تر در استان کار کنند و با همدلی و همکاری برای پیشبرد فعالیت‌ها برنامه‌ریزی کنند.

 

در این نشست بانوان قرآنی اعضای هیئت اندیشه‌ورز مسائل و مشکلات فعالان قرآنی استان را مطرح کردند.

طرح‌ها و ایده‌های فعالان قرآنی کردستان حمایت می‌شوند

1400/12/22

تعداد بازدید: 3

T

T