آغاز عملیات اجرایی راه اندازی یک سامانه پرمخاطب

پاسخگویی تلفنی به سئوالات اعتقادی

آغاز عملیات اجرایی راه اندازی یک سامانه پرمخاطب

پاسخگویی تلفنی به سئوالات اعتقادی

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری اولین جلسه بحث و تبادل نظر در خصوص آغاز طراحی و راه اندازی سامانه پاسخگویی به سئوالات اعتقادی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام فردآقایی در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل، به بیان توضیحاتی در خصوص اجرای این طرح پرداخت و اظهار داشت: یکی از ضروریات فعلی استان خوزستان راه اندازی و ایجاد یک مرکز پاسخگویی به سئوالات اعتقادی در همه زمینه‌ها اعم از موضوع فرق و نحله‌های انحرافی و همچنین حوزه‌های مختلف دینی است که بتواند مانند یک مرکز فوریت‌های اعتقادی به شکل شبانه روزی، آمادگی پاسخگویی به سئوالات اعتقادی برای عموم مردم را داشته باشد.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان هدف از برگزاری این جلسه را طراحی و راه اندازی یک سامانه شبانه روزی پاسخگویی به سئوالات اعتقادی عنوان کرد و افزود: در این سامانه، عموم مردم هرسئوالی در حوزه مسائل اعتقادی داشته باشند از طریق ارتباط با شماره تلفنی که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد، به کارشناسان خبره ما در سطح استان متصل شده و می‌توانند پاسخ خود را در همان تماس تلفنی دریافت نمایند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: این سامانه در نظر دارد در کنار سامانه‌های پاسخگویی به سئوالات شرعی فقط در حوزه پاسخگویی به شبهات اعتقادی و سئوالات مرتبط با فرقه‌ها و نحله‌های انحرافی، فعالیت خود را انجام دهد.
این نشست با حضور نماینده شرکت پشتیبانی کننده سامانه مورد نظر برگزار شد که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد راه اندازی این سامانه در اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان باشیم.



1400/12/23

تعداد بازدید: 3

T

T