سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا خبر داد؛

برگزاری مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم در بندر آستارا

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا خبر داد؛

برگزاری مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم در بندر آستارا

حجت‌الاسلام حبیبی از برگزاری مراسم جزء‌خوانی و ختم قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در بندر آستارا خبر داد.

حجت‌الاسلام«محمد مهدی حبیبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: ماه رمضان مناسب‌ترین فرصت برای آشنایی مردم به ویژه نوجوانان و جوانان با قرآن و فرهنگ زندگی قرآنی است.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا افزود: کسب تقوا و توشه آخرت مولفه اصلی روزه‌داری در این ماه پرفیض و پرخیر و برکت است.

 

وی از برگزاری مراسم جزءخوانی و ختم قرآن کریم در ماه رمضان در بندر آستارا خبر داد و تصریح‌کرد: مراسم جزءخوانی و ختم قرآن کریم از اول ماه مبارک رمضان با اجرای اساتید و قاریان برتر شهرستان در محل مصلی نماز جمعه و بعد از اقامه نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام حبیبی گفت: در این محافل نورانی حجت‌الاسلام جبرئیل ملکی، حجت‌الاسلام محرم فیضی،حجت‌الاسلام محمد سبلانی، سید اسغر حسینی، امید چالاک، سخاوت فضلی‌نژاد، جواد دارایی، سید عادل شبیبی، سینا هنری و محمد حبیب‌زاده به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید می‌پردازند.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا افزود: هدف از برگزاری این برنامه معنوی ترویج فرهنگ قرآنی، تشویق جوانان به امر قرائت و عمل به احکام نورانی قرآن کریم است.

 

حجت‌الاسلام حبیبی در پایان از عموم اساتید، مربیان، قرآن آموزان، قرآن دوستان، مردم مومن و مذهبی شهرستان آستارا دعوت بعمل آورد در این مراسم پرفیض و معنوی شرکت کنند.

برگزاری مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم در بندر آستارا

1401/01/14

تعداد بازدید: 3

T

T