رئیس تبلیغات اسلامی اردبیل خبر داد؛

۲۲ هزار نفر -روز تبلیغ دینی در ماه رمضان

رئیس تبلیغات اسلامی اردبیل خبر داد؛

۲۲ هزار نفر -روز تبلیغ دینی در ماه رمضان

ئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل از اجرای ۲۲ هزار و ۲۶۰ نفر- روز تبلیغ دینی در ماه رمضان در مناطق مختلف استان اردبیل خبر داد.

حجت‌الاسلام انور قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر به اعزام۷۴۲ نفر از مبلغین و مبلغات به مناطق مختلف استان اردبیل اشاره و اظهار کرد: در راستای گرامی داشت ایام پربرکت ماه رمضان و به منظور استفاده بهینه از فرصت تبلیغی، هر کدام از مبلغین و مبلغات در طول ماه رمضان، در قالب ۲۲ هزار و ۲۶۰ نفر روز تبلیغ دینی در مناطق مختلف استان اردبیل به سخنرانی و بیان مسائل دینی و اخلاقی می‌پردازند.
رئیس اداره فرهنگی و تبلیغ اردبیل افزود: در این جلسات تبلیغی، سخنرانی در خصوص اهمیت ماه رمضان و فواید روزه داری، تبیین و روشنگری حقایق انقلاب و معارف دینی، تفسیر و ترجمه آیات الهی و نیز پرسش و پاسخ و بیان احکام شرعی و مسائل دینی از برنامه‌های مبلغین و مبلغات اعزامی است.
وی افزود: روحانیون مستقر، طرح هجرت و اعزامی از قم در مساجد استان اردبیل به اقامه نماز جماعت، سخنرانی و پاسخگویی به سوالات اهالی روستا می‌پردازند.
حجت‌الاسلام قاسمی تاکید کرد: در ماه رمضان نباید هیچ مسجدی تعطیل شود و فضای جامعه باید رنگ و بوی معنویت گرفته و در این میان توجه به فضای مجازی و برنامه ریزی برای ارتقای بصیرت و روشنگری آحاد جامعه با موضوع جهاد تبیین، باید مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش خبرنگار مهرt اعزام مبلغین و مبلغات از ۱۴ فروردین آغاز و تا ۲۴ اردیبهشت ماه در مناطق مختلف اردبیل اجرا می‌شود.

1401/01/15

تعداد بازدید: 4

T

T