۲۰۰ مبلغ دینی به مناطق روستایی بروجرد اعزام شدند

۲۰۰ مبلغ دینی به مناطق روستایی بروجرد اعزام شدند

بروجرد - ایرنا - رییس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در راستای ترویج مسایل دینی ۲۰۰ مبلغ به مناطق روستایی و شهری این شهرستان اعزام شدند.

حجت‌الاسلام سید "نصرت اله موسوی " روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد مبلغ ۲۰ نفر از حوزه علمیه قم و مابقی بومی شهرستان هستند و با حضور در محافل و مساجد نسبت به تبیین و تبلیغ معارف الهی و قرآنی اقدام می‌کنند.

وی برپایی جلسات محفل انس با قرآن را یکی دیگر از برنامه‌های، اداره تبلیغات اسلامی بروجرد، عنوان کرد و اظهار داشت: در ماه رمضان ۲۰۰ جلسه محفل انس با قرآن، در شهرستان بروجرد برپا می‌شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد تصریح کرد: در ۱۰ مسجد بروجرد همچنین مصلی نماز جمعه، انجام می‌شود که علاوه بر این برنامه آموزش قرآن، تجوید، روخوانی و روان‌ خوانی، تفسیر و حفظ قرآن کریم صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: رمضان ماه مهمانی خداوند، قرآن، عبادت، نیایش، استغفار، دعا و بیان معارف الهی و قرآن است و همه توجه خاصی به این ماه دارند.

وی هدف از اعزام مبلغ را تبلیغ و ترویج مبانی دینی و آشنایی هرچه بیشتر جامعه با احکام اسلامی عنوان کرد و افزود: مبلغین اعزامی در مناطق تبلیغی همچون مساجد حسینیه‌ها هیات مذهبی مشغول فعالیت بوده و اجرای برنامه های همچون برگزاری نماز جماعت سخنرانی بیان احکام بزرگداشت مناسبت های مذهبی احیای شب های قدر برگزاری نماز عید فطر و کلاس های معارف و آموزش قرآن را برعهده دارد.

۲۰۰ مبلغ دینی به مناطق روستایی بروجرد اعزام شدند

1401/01/15

تعداد بازدید: 3

T

T