رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان فارس خبر داد:

۱۰۰ مبلغ دینی به مناطق مختلف شهرستان اعزام شدند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان فارس خبر داد:

۱۰۰ مبلغ دینی به مناطق مختلف شهرستان اعزام شدند

لارستان- ایرنا- رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان فارس گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان ۱۰۰ مبلغ برادر و خواهر به مناطق مختلف این شهرستان برای تبیین و آگاهی بخشی بیشتر مردم از احکام الهی و شعائر و مناسک دینی و اسلامی اعزام شده اند.

حجت الاسلام مهد اقبالی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این روحانیون و مبلغان دینی هم بومی منطقه و هم نیروهای اعزامی از قم هستند که با شروع ماه مبارک رمضان و بر اساس هماهنگی های انجام شده به روستاها و بخش های مختلف شهرستان اعزام شده اند.

وی یادآور شد: مبلغان با اجرای برنامه های متنوع، جلسات قرآن، سخنرانی و تهیه کمک های معیشتی برای نیازمندان تا پایان ماه رمضان در کنار مردم حضور دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان فارس گفت: روحانیون و مبلغان دینی که در خط مقدم برای تبیین درست احکام الهی و اسلام هستند باید با نگاه عالمانه و هوشمندانه و متناسب با نیازهای روز جامعه دستاوردها و اهداف و آرمان های این نظام الهی را برای مردم بیان کنند.

وی با اشاره به دیگر برنامه های فرهنگی این نهاد نیز گفت: همچنین  بیش از ۱۲۰ جلسه قرائت قرآن به صورت دسته جمعی و مسابقات قرآنی اعم از تفسیر و حفظ قرآن کریم در سطح شهرستان در حال برگزاری است.

وی یادآور شد: برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی برای تبیین احکام دینی و اسلامی و جلسات انس با قران در طول ماه مبارک رمضان و به شکل گسترده و منظم از سوی خادمان قرآن اعم از موسسات قرآنی، خانه های قرانی، پایگاه های مقاومت، کانونهای قران و عترت، کانونهای فرهنگی و هنری، هیات امناهای مکانهای مذهبی در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

شهرستان لارستان به مرکزیت شهر لار با دارا بودن هفت شهر و ۱۷۰ روستای دارای سکنه و جمعیتی بالای ۲۰۰ هزار نفر در فاصله حدود ۳۸۰ کیلومتری شیراز واقع شده است.

۱۰۰ مبلغ دینی به مناطق مختلف لارستان فارس اعزام شدند

1401/01/16

تعداد بازدید: 3

T

T