مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

روحانیون نقش مهمی در «جهاد تبیین » بر عهده دارند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

روحانیون نقش مهمی در «جهاد تبیین » بر عهده دارند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: «جهاد تبیین » موضوع بسیار مهم و مورد تاکید رهبر انقلاب است و روحانیون در عمل به این امر مهم نقش اساسی بر عهده دارند.

روحانیون نقش مهمی در «جهاد تبیین » بر عهده دارند

حجت‌الاسلام  برومند رازیانی - مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان- در همایش« طلایه‌داران تبلیغ» که در مجتمع فرهنگی نور برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در باب جهاد تبیین، این موضوع مهم به یکی از محور‌های مهم تبلیغات در ماه رمضان تبدیل شده است.
وی افزود: دشمنان همواره تلاش می‌کنند تا مسایل را وارونه بیان کنند و مردم را مایوس و ناامید گردانند، بنابراین وظیفه ما، بیان حقایق و دستاورد‌های مهم انقلاب است.
حجت‌الاسلام رازیانی تبیین را به معنای بیان واقعیات دانست و عنوان کرد: ما وظیفه داریم که روایت صحیح و درستی داشته باشیم و واقعیات نظام و انقلاب را بیان کنیم تا مردم آگاه شوند.
وی در ادامه به نقش مساجد در جهاد تبیین هم اشاره کرد و گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، هر مسجد باید به یک پایگاه قرآنی تبدیل شود و جایگاه واقعی مسجد به عنوان محل رجوع مردم باید تقویت شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان حمایت از جلسات خانگی قرآن کریم را حائز اهمیت خواند و بیان داشت: یکی از مباحث بسیار مهم درجریان نهضت تبلیغ ماه مبارک رمضان بحث قرآن و توسعه ارزش‌های قرآنی است و از جلسات قرآنی حمایت لازم صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: رفتن نور قرآن در خانه‌ها برکات زیادی دارد و ما وظیفه حمایت از این جلسات را داریم.
رازیانی در پایان برپایی مراسمات دینی و مذهبی، برگزاری جلسات جزء‌خوانی قرآن کریم و بیان احکام دینی، بررسی آسیب‌های اجتماعی و تاکید بر موضوع فرزند آوری را از دیگر موضوعات تبلیغی مبلغان دانست.

1401/01/16

تعداد بازدید: 4

T

T