رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج:

استفاده تمام ظرفیت‌ها برای اجرای فعالیت‌های دینی در ماه مبارک رمضان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج:

استفاده تمام ظرفیت‌ها برای اجرای فعالیت‌های دینی در ماه مبارک رمضان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: باید تمامی ظرفیت‌های شهرستان برای اجرای فعالیت‌های دینی در ایام ماه مبارک رمضان استفاده شود.

استفاده تمام ظرفیت‌ها برای اجرای فعالیت‌های دینی در ماه مبارک رمضان

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در جلسه ستاد شئون فرهنگی که به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های ایام ماه مبارک باید با مشارکت ادارات و نهاد‌های مربوطه با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها انجام شود.
وی با تاکید بر اینکه باید مردم پای کار بیایند و در فعالیت‌های ایام رمضان حضور یابند، افزود: همه ما مسئولان موظفیم بستر‌های خلاف را ببندیم و بدون برخورد با کسی زمینه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی را فراهم کنیم.
حجت‌الاسلام حاتمیان بزرگترین مشکل همه مسئولان را نگاه به سایر ادارات خواند و گفت: همه منتظریم دیگران قدم بردارند و یا کاستی‌ها را به گردن دیگران می‌اندازیم در حالیکه اگر هرکدام فعالیت و رسالت خود را انجام دهیم و دانش بنیان حرکت کنیم، کار‌ها به خوبی پیش خواهد رفت.
وی افزود: مردم از بسیاری از خدمات و زحمات نیروی انتظامی بی‌خبرند و آگاهی چندانی از تلاش این مجموعه ندارند.
حجت‌الاسلام حاتمیان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی برای  حفظ جان و مال مردم می‌کوشد، افزود: باید خدمات این مجموعه به مردم معرفی و اطلاع‌رسانی شود.
حجت‌الاسلام خسروی معاون فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه کردستان نیز در این جلسه اعلام کرد: مسائل فرهنگی مهمترین رکن جامعه اسلامی است و باید مباحث فرهنگی و ارزشی را به شیوه درست به جوانان ارائه دهیم.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص «جهاد تبیین» افزود: معظم‌له همه را موظف به تحقق مقوله جهاد تبیین می‌داند و همه باید در هر صنف و مسئولیتی که هستند در این زمینه ورود کنند.
حجت‌الاسلام خسروی خاطر نشان کرد: باید در عرصه فرهنگ اثرگذار باشیم و بتوانیم زمینه حضور جوانان در عرصه‌های فرهنگی را فراهم آوریم.
احمدی از اداره سیاسی اجتماعی فرمانداری سنندج نیز در این جلسه آمادگی فرمانداری سنندج برای بازدید از مساجد و اجرای موثرتر برنامه‌های ایام رمضان اعلام کرد و گفت: ارتباط مسئولان در مساجد و محلات زمینه جذب و گرایش مردم بویژه نوجوانان و جوانان به سمت فعالیت‌های دینی را فراهم خواهد کرد.
وی تصریح کرد: موفقیت همه ما در گرو انجام درست و به‌موقع کارهاست و باید هرکسی براساس مسئولیت و رسالت کاری خود موفق عمل کند.
نورعلی خزاعی - رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان- نیز در این جلسه یادآور شد: باید فضای شهری، پارک‌ها و میادین عمومی شکل معنوی و در شان ایام ماه مبارک رمضان به خود بگیرد.
وی اعلام کرد: باید با روزه‌خواری در ایام ماه مبارک رمضان برخورد شود و با انجام کار فرهنگی همه نهاد‌های مربوطه برای تحقق این مهم قدم بردارند.
خزاعی اجرای محفل قرآنی در یکی از پارک‌های شهر را عامل جذب مردم به سمت فعالیت‌های معنوی خواند و گفت: فعالیت‌های معنوی باید به بطن جامعه تزریق و برنامه‌های ایام ماه مبارک رمضان مردمی‌تر برگزار شود.
در این جلسه نمایندگان فرماندهی انتظامی سنندج و حوزه هنری نیز حضور داشتند و برنامه‌های ایام ماه مبارک رمضان را اعلام کردند.

1401/01/16

تعداد بازدید: 4

T

T