در گفت و گو با مهر مطرح شد؛

اعزام ۷۷ مبلغ دینی به مساجد و مناطق مختلف پلدختر در ماه رمضان

در گفت و گو با مهر مطرح شد؛

اعزام ۷۷ مبلغ دینی به مساجد و مناطق مختلف پلدختر در ماه رمضان

پلدختر- رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر از اعزام ۷۷ مبلغ دینی به مساجد و مناطق مختلف این شهرستان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام علی صیادی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تبریک حلول ماه رمضان با بیان اینکه ۷۷ مبلغ دینی در ماه رمضان به مساجد شهری و روستایی پلدختر اعزام شدند، اظهار داشت: از این تعداد ۳۵ مبلغ غیر بومی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی قم، دفاتر مراجع تقلید عظام و حوزه‌های علمیه و ۲۲ مبلغ بومی و ۲۰ مبلغه به مساجد مناطق مختلف شهرستان پلدختر اعزام شدند.

وی افزود: مبلغان دینی در ایام پر برکت ماه مبارک رمضان با حضور در مساجد شهرستان به منظور استفاده بهینه از این فرصت تبلیغی مبانی و ارزش‌های اسلامی را در بین مردم تبیین و تبلیغ می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر گفت: ۵۷ مسجد از تعداد ۱۱۰ مسجد این شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان با برگزاری برنامه‌ها و مراسم ویژه این ماه فعالیت می‌کنند.

حجت الاسلام صیادی افزود: پنج محفل انس با قرآن در ایام ماه مبارک رمضان در مساجدی در شهرهای پلدختر، معمولان و «سراب حمام» برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: پاسخ گویی به سوالات شرعی، رفع شبهات، اقامه نماز، سخنرانی در خصوص جهاد تبیین، جز خوانی و تفسیر قرآن، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی از جمله برنامه‌های مساجد در ماه رمضان در شهرستان پلدختر است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر افزود: ماه رمضان فرصت مناسبی برای توسعه ارزش‌های اسلامی و سخنرانی پیرامون جهاد تبیین و شعار سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی» از اولویت‌های و محورهای اصلی تبلیغ در ماه مبارک رمضان است.

حجت الاسلام صیادی گفت: نشر احکام اسلام، کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی و قرآنی با محوریت جمعیت و فرزند آوری، آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد، طلاق، خشونت، مسئله عفاف و حجاب و آسیب‌های خانواده از جمله موضوعات تبلیغی مبلغان و متولیان تبلیغ در ماه مبارک رمضان در این شهرستان است.

وی افزود: در این ماه ایستگاه معنویت، کرسی تلاوت و کوچه‌های قرآنی در چند محله شهر پلدختر برگزار و با کمک خیرین، گروه‌های جهادی و هیئت امنای مساجد طرح توزیع بسته‌های معیشتی تحت عنوان مواسات همدلی اجرا می‌شود.

1401/01/17

تعداد بازدید: 3

T

T