اعزام «راویان امید» به مناطق روستایی قزوین در ماه رمضان

اعزام «راویان امید» به مناطق روستایی قزوین در ماه رمضان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: در ماه مبارک رمضان که ماه نزول قرآن است ۲۱ عنوان برنامه توسط اداره تبلیغات اسلامی قزوین اجرایی خواهد شد که اعزام راویان امید به مناطق روستایی ازجمله این برنامه‌هاست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد زهرایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان که ماه نزول قرآن است ۲۱ عنوان برنامه توسط اداره تبلیغات اسلامی قزوین اجرایی خواهد شد که هشت عنوان برنامه توسط دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان قزوین در حال برگزاری است و شاخص‌ترین این برنامه برگزاری محفل جزءخوانی قرآن کریم در استان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: پویش ترویج سفره‌های ساده افطاری با استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی، هماهنگی با سازمان زیباسازی شهرداری جهت تولید محتوا برای فضاسازی شهری و تولید مستند «رمضان» از دیگر برنامه‌های این اداره کل برای فضای مجازی است.

وی اشاره کرد: برگزاری اعتکاف در روزهای ۲۵، ۲۶ و ۲۷ ماه مبارک رمضان، احیا و مناجات‌، احیای مساجد تعطیل‌شده در ایام کرونا و رصد روزانه آن‌ها، نهضت مواسات و خدمت‌رسانی در محلات و تدوین بوم معنوی محلات توسط ۳۰ نفر از امامان محلات استان قزوین توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی اجرایی خواهد شد.

حجت‌الاسلام زهرایی یادآور شد: اعزام راویان امید به مناطق روستایی، برگزاری ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در کلیه شهرستان‌ها، تقدیر از میزبانان روحانیون در شهرستان آوج، جلسه با ستایشگران جهت احیا و مناجات‌ و برگزاری جلسه با روحانیون شهرستان از دیگر برنامه‌های این ماه است.

اعزام «راویان امید» به مناطق روستایی قزوین در ماه رمضان

1401/01/17

تعداد بازدید: 4

T

T