رویکرد پویش مجازی «ماه امید» تبیین رحمت الهی در حل مشکلات است

رویکرد پویش مجازی «ماه امید» تبیین رحمت الهی در حل مشکلات است

سمنان- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: پویش مجازی «ماه امید» به مناسبت ماه رمضان و با رویکرد گفتان امید، رحمت و مغفرت خداوند در حل مشکلات فردی و اجتماعی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس عبداللهی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: به روال سال‌های قبل، تبلیغ در مساجد شهری و روستایی استان، با حضور ۲۰۰ مبلغ از استان های سمنان و قم انجام می‌شود.

وی افزود: جزءخوانی و تفسیر قرآن کریم با رویکرد اجتماعی، به صورت حداکثری درمساجد برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا، طرح «کوچه‌های قرآنی» به منظور تلاوت و تفسیر قرآن کریم در معابر شهری و روستایی برگزار و با استقبال خوبی مواجه شد گفت: امسال نیز به دلیل وجود نگرانی از شیوع ویروس کرونا، این طرح در مکان‌های سربسته اجرا می‌شود.

عبداللهی بیان کرد: مناجات‌خوانی نیمه‌شب نیز با کمک جامعه مداحان و ستایش‌گران در مساجد، بقاع متبرکه و یا گلزار شهدا همه شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: طرح مواسات و کمک‌های مومنانه نیز مانند سال‌های گذشته به صورت افطاری ساده در مساجد و معابر و توزیع بسته‌های معیشتی بین اقشار کم‌درآمد و محروم اجرا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: در طول ماه رمضان، نشست‌های هم‌اندیشی با جامعه فعالان قرآنی، مبلغان و روحانیان موثر، ائمه جمعه و شعرا، به مظور ارائه طرح‌هایی در راستای تحقق جهاد تبیین در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار می‌شود.

رویکرد پویش مجازی «ماه امید» تبیین رحمت الهی در حل مشکلات است

1401/01/17

تعداد بازدید: 4

T

T