آذربایجان شرقی | حجت الاسلام حسینی:

رویکرد تبلیغات اسلامی توجه به آرمان‌هاست نه آرم‌ها

آذربایجان شرقی | حجت الاسلام حسینی:

رویکرد تبلیغات اسلامی توجه به آرمان‌هاست نه آرم‌ها

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: رویکرد اصلی این مجموعه توجه و اولویت دادن به آرمان هاست نه نمایش عناوین و آرم ها.

رویکرد تبلیغات اسلامی توجه به آرمان‌هاست نه آرم‌ها

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمود حسینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان متولی نهادینه سازی فرهنگ دینی و معنویت در کشور، هیچگاه به دنبال نام و عنوان نبوده و در حوزه تبیین درصدد گره گشایی از مشکلات اجتماعی و فرهنگی و بسط و گسترش معنویت و فرهنگ دینی است.

وی با بیان اینکه بر همین مبنا رویکرد اصلی مجموعه تبلیغات اسلامی توجه و اولویت دادن به آرمان هاست نه آرم ها، ادامه داد: هر چند اغلب دستگاه‌های اجرایی و خدماتی و سازمان‌های گوناگون در برنامه‌های تبیینی و جهادی تبلیغات اسلامی دخیل بوده و همکاری دارند، اما متاسفانه باید اذعان کرد که این همکاری ها شایسته و متناسب با وظایف این دستگاه ها در حوزه فرهنگی، دینی و اجتماعی نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی هدف اصلی و محوری این نهاد را حرکت در مسیر توسعه فرهنگ دینی در جامعه عنوان و تصریح کرد: یکی از ارکان تحقق این هدف مهم رسانه‌ها هستند و همکاری رسانه‌ها و اهالی قلم و رسانه می‌تواند بخش مهمی از برنامه‌های تبلیغات اسلامی را در جامعه جاری و ساری کند.

وی افزود: خبرنگاران معلمان فکری جامعه هستند و پرورش فکری و معنوی جامعه بر عهده جامعه رسانه‌ای است و در این مسیر باید نسبت به حملات فرهنگی نظام سلطه که ارکان جامعه و خانواده‌ها را هدف قرار گرفته است، با دقت و ظرافت حرکت کرد.

حجت الاسلام حسینی به اجرای طرح قرآنی ملی «زندگی با آیه‌ها» در ماه مبارک رمضان گفت: در آذربایجان شرقی ۶۵۲ هزار و ۳۷۲ نفر جزو مخاطبان این طرح بودند که از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی برنامه‌های مربوطه را دنبال می‌کردند و در این میان مشارکت تعداد ۱۳۶ رسانه فعال در استان قابل توجه بود.

1404/02/13

تعداد بازدید: 31

پربازدیدترین

جدیدترین

منتخب

ایران
آیکون توانخواهان

T

T