مدیرکل فرق و ادیان سازمان تبلیغات اسلامی:

دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند

مدیرکل فرق و ادیان سازمان تبلیغات اسلامی:

دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند

سنندج- ایرنا- مدیرکل فرق و ادیان سازمان تبلیغات اسلامی با محکوم کردن حادثه حرم مطهر رضوی گفت: دشمنان دین خدا با اینگونه حرکات در صدد ایجاد تفرقه بین مسلمانان و از بین بردن امید در جامعه هستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد تقی سیفایی روز چهارشنبه در همایش طلایه داران تبلیغ در سنندج اظهار داشت: علمای دینی توطئه‌های منافقان را به‌ خوبی برای مردم روشن کنند، وعده‌های خداوند دروغ نیست اما دشمنان در تلاش هستند آن را وارونه جلوه دهند که این مهم نیاز به تبیین حقایق از سوی علما و روحانیون دارد.

وی افزود: در طول تاریخ تلاش تمام انبیا این بوده که باور به وعده‌های خداوند را در میان مردم ایجاد کنند و قطعا تا این باور در جامعه ایجاد نشود مباحث دینی گسترش آنچنانی پیدا نخواهد کرد.

مدیرکل فرق و ادیان سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی است و باید تلاش کنیم که این خودسازی ما را به این نتیجه برساند که وعده های خداوند را باور کنیم چرا که وقتی مومنان صدق وعده های خداوند را ببینند ایمانشان به خدا و تسلیم شان مقابل ولی خدا بیشتر می شود.

وی با بیان اینکه علما ورثه انبیا و ادامه دهنده ماموریتی که بر روی دوش انبیا قرار داشت یعنی تحقق کامل دین درجامعه هستند، گفت: علما و روحانیون باید در اتفاقات و تحریفاتی که در جامعه اتفاق می افتد فضا را روشن  و باور به وعده های خدا را در بین مردم  افزایش دهند.

حجت الاسلام سیفایی یادآور شد: ملت ایران همواره می خواست که در همه صحنه ها خدا بر جامعه حاکم باشد و وقتی خدا بر جامعه ای حاکم باشد آن جامعه نمی تواند با دشمنان دست دوستی دهد و نسبت به ظلم ها و مظلومیت های دنیا بی تفاوت باشد.

وی اظهار داشت: دشمنان دین خدا بدنبال ایجاد صحنه ای هستند که بتوانند امید را در جامعه از بین ببرند و ملت را به جان هم بیندازند، علما به عنوان وارثان انبیا باید تلاش کنند این صحنه را به گونه ای که مورد رضایت رسول خدا باشد تغییر دهند.

دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند

1401/01/17

تعداد بازدید: 3

T

T