برگزاری نشست همفکری تبلیغ و تبیین و افطاری‌های وحدت و مقاومت

برگزاری نشست همفکری تبلیغ و تبیین و افطاری‌های وحدت و مقاومت

نشست صمیمانه مسئولان تبلیغات اسلامی کشور و علمای اهل‌سنت با عنوان همفکری تبلیغ و تبیین و افطاری‌های وحدت و مقاومت ۱۸ فروردین در گلستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از گلستان، نشست صمیمانه علمای اهل سنت با مسئولان تبلیغات اسلامی با عنوان همفکری تبلیغ و تبیین و افطاری‌های وحدت و مقاومت، امروز  ۱۸ فروردین با حضور قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس سازمان ادیان و مذاهب کشور، مدیر کل تبلیغات اسلامی و همچنین علمای اهل سنت در سالن همایش تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ضمن خیر مقدم گویی به مهمانان گفت: هدف از برگزاری این نشست با علمای اهل سنت هم فکری و هم اندیشی با علمای اهل سنت در جهت تبلیغ بهتر دستاوردهای انقلاب تشکیل شده است که امیدواریم در این نشست به نتایج مطلوبی برسیم.

حجت‌الاسلام گرزین بیان کرد: این نشست ادامه نشست‌های دوره‌های قبل است که متاسفانه با شیوع ویروس کرونا این نشست به وفقه افتاد اما خدا را شاکریم که امروز این فرصت ایجاد شد که در کنار علمای اهل سنت قرار بگیریم تا بتوانیم در راستای راه‌های تبلیغ و تبیین صحیح دین همفکری داشته باشیم.

در ادامه جلسه حجت‌الاسلام سیفایی، رئیس سازمان ادیان و مذاهب کشور، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی برای ساماندهی و حمایت و توانمندسازی تبلیغ دینی در کشور است.

رئیس سازمان ادیان و مذاهب کشور با بیان اینکه تبلیغ دین یکی از اهداف کلی سازمان تبلیغات است، افزود: از آنجایی که نگاه انقلاب و جمهوری اسلامی براساس باور وعده‌های خداوند است امروزه با مسائل تبلیغ دینی گوناگونی مواجه هستیم.

حجت‌الاسلام سیفایی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی یک میز و دستگاه نیست بلکه جایی برای شنیدن چالش‌ها نکات مثبت و منفی است، تصریح کرد: هدف از برگزاری این نشست نیز شنیدن راهکارها، نکات مثبت و منفی، چالش‌های پیش رو در جریان تبلیغ دین است و امیدواریم که در نهایت به یک جمع‌بندی برسیم.

در پایان جلسه علمای اهل سنت حادثه تروریستی در حرم رضوی و به شهادت رساندن روحانی جهادگر را محکوم کردند و به مباحثی همچون اهمیت امر به معروف و نهی منکر، مراحل تحصیل علوم دینی، اشراف بر مسائل جامعه که در امر تبلیغ دین اهمیت دارد پرداختند.

برگزاری نشست همفکری تبلیغ و تبیین و افطاری‌های وحدت و مقاومت

1401/01/20

تعداد بازدید: 3

T

T