همدان | استاندار همدان:

روابط عمومی‌ها؛ قلب تپنده سازمان و پل امید بین مردم و مدیران هستند

همدان | استاندار همدان:

روابط عمومی‌ها؛ قلب تپنده سازمان و پل امید بین مردم و مدیران هستند

ملانوری استاندار همدان در جمع مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرایی گفت: روابط عمومی‌ها؛ قلب تپنده سازمان و پل امید بین مردم و مدیران هستند.

روابط عمومی‌ها؛ قلب تپنده سازمان و پل امید بین مردم و مدیران هستند

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حمید ملانوری شمسی در همایش شورای روابط‌عمومی‌های استان همدان، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جواد علیه السلام و گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار‌کرد: روابط عمومی قلب تپنده هر سازمان است؛ همانند قلب در بدن انسان که حیات و زندگی را تأمین می‌کند، روابط عمومی هم زنده بودن و پیشرفت سازمان را تضمین می‌کند بنابراین اگر این قلب نباشد، هیچ حرکتی، هیچ اقدامی معنا ندارد.

وی با ابراز تاسف از اینکه در سال‌های گذشته جایگاه روابط عمومی به درستی شناخته نشده بود، افزود: روابط عمومی صرفاً بنر چسباندن یا تبلیغات نیست، بلکه حلقه ارتباطی حیاتی بین مدیران و مردم است و پلی برای فهم نیازها، پاسخگویی به توقعات و مدیریت انتظارات جامعه به شمار می‌رود.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه مدیران توانمند زمانی در راس امور موفق خواهند بود که روابط عمومی قدرتمند و فعال داشته باشند، عنوان کرد: این حوزه نباید تنها هزینه محسوب شود بلکه سرمایه‌گذاری مهمی است که باعث کاهش هزینه‌های دیگر، بهبود بهره‌وری و افزایش آرامش در سازمان می‌شود.

ملانوری با اشاره بر اینکه اگر بتوانیم مدیریت صحیح و ارتباط واقعی با جامعه برقرار کنیم، افزود: نتایج این اقدام در همه بخش‌ها نمایان خواهد شد.

وی بیان کرد: روابط عمومی باید حلقه اتصال بین مدیریت و مردم باشد ارتباطی دو سویه که منجر به ایجاد اعتماد، امید و نشاط در جامعه می‌شود بر این اساس ایجاد اعتماد و امید به آینده، رمز توسعه پایدار و پیشرفت کشور است.

استاندار همدان بیان کرد: روابط عمومی‌ها باید به ترویج هویت، اصالت و فرهنگ غنی ما بپردازند تا جوانان احساس هویت و تعلق داشته باشند و در مقابل هجمه‌های رسانه‌ای معاند ایستادگی کنند.

ملانوری با اشاره بر اینکه امروز در دنیای رسانه‌های نوین، روابط عمومی باید توانمند، خلاق و نوآور باشد تا در جنگ رسانه‌ای و فرهنگی، قدرت مقابله داشته باشد و پیام درست و به موقع به مردم منتقل شود، افزود: به مدیران و مسئولان توصیه می‌کنم جایگاه روابط عمومی را جدی بگیرند و از توان آن برای پیشبرد اهداف سازمان بهره ببرند. 

وی با بیان اینکه روابط عمومی نه صرفاً یک واحد اطلاع‌رسانی، بلکه قلب تپنده و رکن اساسی مدیریت موفق است، گفت: در پایان، از همه عزیزانی که در حوزه روابط عمومی فعالیت می‌کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم و تاکید دارم که باید این بخش تقویت شود تا بتوانیم جامعه‌ای با نشاط، امیدوار و توسعه‌یافته داشته باشیم.

1404/03/07

تعداد بازدید: 22

پربازدیدترین

جدیدترین

منتخب

ایران
آیکون توانخواهان

T

T