مهلت مجدد ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات طرح اعطای مدرک به حافظان در لرستان

مهلت مجدد ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات طرح اعطای مدرک به حافظان در لرستان

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان از آغاز مهلت مجدد ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات طرح اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم در لرستان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به آغاز مهلت مجدد ثبت‌نام در هفدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در لرستان همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های متعدد حافظان قرآن کریم، زمان ویرایش و ثبت‌نام مجدد آغاز شده و تا ۲۴ فروردین ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص ثبت‌نام مجدد و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی در فرصت مجدد، گفت: علاقمندان جهت ثبت‌نام یا ویرایش اطلاعات در هفدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://telavat.ir  مراجعه کنند.

جعفرپور با اشاره به اینکه آن دسته از حافظانی که هزینه ثبت‌نام در دوره را واریز کرده اما ثبت‌نام آنان کامل نشده می‌توانند با کد ملی و شماره تماسی که در سامانه ثبت شده ثبت‌نام خود را تکمیل کنند، اضافه کرد: جهت جلوگیری از ایجاد خطا در سامانه، ترجیحاً از رایانه‌های شخصی استفاده شود و در صورت استفاده از تلفن همراه مرورگر خود را بروزرسانی کنند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به برگزاری سلسله کارگاه‌های آموزشی تفسیرگویی و شرح ادعیه ماه مبارک رمضان، ادامه داد: در این راستا کارگاه شرح دعای ابوحمزه ثمالی با تدریس سیف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مخاطبان این کارگاه بانوان علاقمند به مباحث قرآنی و مدهبی هستند، ادامه داد: کارگاه شرح دعای ابوحمزه ثمالی از ساعت ۱۰ صبح دوشنبه، ۲۲ فروردین در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار می‌شود.

مهلت مجدد ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات طرح اعطای مدرک به حافظان در لرستان

1401/01/21

تعداد بازدید: 3

T

T