رئیس جمهور در دیدار ذاکرین اهل بیت (ع):

«هیئات مذهبی» ظرفیتی بی بدیل برای رفع مشکلات کشور هستند

رئیس جمهور در دیدار ذاکرین اهل بیت (ع):

«هیئات مذهبی» ظرفیتی بی بدیل برای رفع مشکلات کشور هستند

رئیس‌جمهور با اشاره به «هیئات مذهبی»، بهره‌گیری از این مجموعه با اخلاص و پرتوان را ظرفیتی بی‌بدیل برای رفع بسیاری از مشکلات کشور اعلام کرد.

«هیئات مذهبی» ظرفیتی بی بدیل برای رفع مشکلات کشور هستند

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز دوشنبه ۲۲ فروردین در دیدار ذاکرین اهل‌بیت (ع) و هم‌زمان با شب رحلت امّ‌المومنین حضرت خدیجه (س)؛ استفاده از ظرفیت های هیئات مذهبی را مورد تأکید قرار داد و گفت: هیئات مذهبی از جوانان با اخلاص و همیشه در صحنه تشکیل‌شده است و می‌توان از این ظرفیت بی‌بدیل برای رفع بسیاری از مشکلات استفاده کرد.

رئیسی خاطر نشان کرد: دشمنان و بدخواهان نظام، کوچک‌ترین خطای نیروهای انقلابی و دولت را بزرگ‌نمایی می‌کنند لذا باید همواره ضمن حفظ هوشیاری،کیفیت و محتوای فعالیت‌ها را تقویت کرده و ارتقا داد.

رئیس‌جمهور گفت: جلسات هیئات مذهبی؛ کلاس درس‌آموزی و خودسازی است و لازم است در آن از اشعار و مطالبی استفاده شود که برای جوانان سازنده باشد و اخلاق و معنویت را در وجود آنان ارتقاء دهد.

دکتر رئیسی با اشاره به اهمیت ارتباط مسئولین و دولتمردان با بدنه جامعه خاطرنشان کرد: همواره تلاش داشتم ارتباط خود را با مردم حفظ کنم و در هر جایگاهی که بودم آن را قطع نکردم و امروز نیز دولت در کنار این ارتباط‌ها، از انتقال دیدگاه‌ها و نظرات مردم توسط علما و مداحان و کسانی که با بدنه مردم ارتباط تنگاتنگ دارند، استقبال کرده و آن را برای خود مغتنم می‌داند.

در این دیدار آقایان منتظری، حاج علی انسانی، حاج مرتضی طاهری، حاج مهدی سلحشور، مسعود پیرایش و حاج سعیدحدادیان در سخنان کوتاهی، دغدغه‌ها، نگرانی‌ها و پیشنهادات خود را در موضوعات فرهنگی،اقتصادی و اجتماعی با رئیس‌جمهور در میان گذاشتند.

ساماندهی امور مداحان،آمادگی برای کمک و حمایت از برنامه‌های دولت، لزوم استفاده از نیروهای انقلابی و حزب‌اللهی در رده‌های مختلف مدیریتی، توجه به رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی، حمایت مادی و معنوی از هیئات‌ مذهبی، تسهیل سفر به عتبات عالیات و برخورد با مفسدین اقتصادی و عاملین گرانی‌های ناروا، از جمله محورهای سخنان مداحان و ذاکرین اهل‌بیت (ع) بود.

در این مراسم همچنین تعدادی از ستایشگران و مداحان اهل‌بیت (ع) ضمن نوحه‌سرایی به ذکر مصائب و مناقب شخصیت والای ام‌المؤمنین حضرت خدیجه (س) پرداختند.

1401/01/23

تعداد بازدید: 3

T

T