رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری:

دغدغه حوزه هنری کاهش «آسیب‌های اجتماعی» است

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری:

دغدغه حوزه هنری کاهش «آسیب‌های اجتماعی» است

احسان قائدی با بیان اینکه حوزه هنری دغدغه کاهش آسیب‌های اجتماعی را دارد از تولید آثار هنری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سرهنگ علی اصغر مهری «معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری» با حضور در حوزه هنری استان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: نیروی انتظامی همیشه در کنار هنرمندان بوده و خواهد بود و از آثار هنرمندان عزیز در کاهش آسیب‌های اجتماعی حمایت خواهد کرد چرا که هنرمندان در کاهش آسیب‌های اجتماعی مهمترین نقش را دارند.

دغدغه حوزه هنری کاهش «آسیب‌های اجتماعی» است

سرهنگ علی اصغرمهری در دیدار با ریاست و کارکنان حوزه هنری ضمن تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی به هنرمندان استان افزود: معاونت اجتماعی و نیروی انتظامی استان آثار هنری بسیاری را با موضوعات مختلف جهت آگاه سازی مردم عزیز استان و کشور تولید کرده که با رصدهای مختلف بعد از نمایش این آثار تأثیر هنر و آثار هنری را به وضوح مشاهده کرده‌ایم.

سرهنگ مهری اظهار داشت: آثار حوزه هنری انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف هنری فاخر و تأثیر گذار است و باید در آینده نزدیک همکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی با این سازمان جهت خلق آثار با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی بیشتر شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری در این دیدار با اشاره به خدمات گسترده معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی همواره خود را در کنارمردم و مدافع امنیت عینی و ذهنی مردم می‌داند اکنون بیش از ۱۹۰۰ نقطه امکان برای تماس بین مردم و نیروی انتظامی وجود دارد و مردم عزیز می‌توانند از مراکز مشاورهٔ نیروی انتظامی در سراسر استان به صورت رایگان استفاده کنند.

سرهنگ مهری افزود: ما تلاش خواهیم کرد در آینده نزدیک با همکاری دستگاه‌های فرهنگی هنر با تولید آثار هنری در زمینه‌های مختلف با موضوع آسیب‌هایاجتماعی در کاهش این آسیب‌ها تأثیر گذار باشیم چرا که اینک دیگر در همه دنیا به این پی برده شده که مجازات بازدارنده نیست و اگر بازدارنده بود اکنون نباید هیچگونه جرمی صورت بگیرد.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری نیز ضمن قدردانی از زحمات و تقدیر از رویکرد فرهنگیِ عزیزان نیروی انتظامی گفت: حوزه هنری آمادگی هر گونه همکاری مشترک با معاونت اجتماعی نیروی انتظامی را دارد. چرا که ما نیز معتقد هستیم جز با هنر و تولید آثار هنری نمی‌توان در کاهش آسیب‌های جدی جامعه قدم برداشت.

احسان قائدی افزود: حوزه هنری دغدغه کاهش آسیب‌های اجتماعی را در برنامه‌های اصلی خود دارد و تلاش خواهیم کرد آثار هنری در زمینه‌های مختلف با موضوع آسیب‌های اجتماعی استان را در دستور کار خود قرار دهیم.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با ایجاد تفاهم نامه مشترک و ترسیم نقشه راه در آینده نزدیک بین معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و حوزه هنری تلاش خواهیم کرد با ثبت و اجرای چند رویداد هنری در آینده نزدیک اولین همکاری مشترک خود را آغاز کنیم چرا که معتقدهستیم همکاری و همدلی بین دستگاه‌های اجرایی می‌توانند منجر به پیشرفت هر چه بیشتر استان شود.

1401/01/24

تعداد بازدید: 10
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T