مسئول بانوان تبلیغات اردبیل خبر داد؛

اجرای جشنواره حرف آورد ویژه ماه رمضان

مسئول بانوان تبلیغات اردبیل خبر داد؛

اجرای جشنواره حرف آورد ویژه ماه رمضان

اردبیل- مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از اجرای جشنواره حرف آورد ویژه ماه رمضان در اردبیل خبر داد و گفت: توجه به مسئله تبیین و روشنگری در اولویت برنامه‌های فرهنگی است.

سارا حقی در گفتگو با خبرنگار مهر از اجرای جشنواره حرف آورد در مناسبت‌های ملی و مذهبی خبر داد و اظهار کرد: در ماه رمضان، جشنواره حرف آورد با پویش «یک آیه، یک سخن» ویژه بانوان و دختران جوان در استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی به موضوعات این جشنواره اشاره کرد و گفت: تبیین آیات قرآن، نقش زنان در تبیین روزه داری در خانواده، آثار و برکات ماه رمضان، بزرگداشت لیالی قدر، مراسم معنوی اعتکاف رمضان، روز جهانی قدس و مسئله فلسطین و دستاورد‌ها و پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی عناوین موضوعاتی است که بانوان می‌توانند درباره آن‌ها اثر فرهنگی تهیه کرده و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل در خصوص نحوه ارسال آثار به جشنواره حرف آورد افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب ویدئو، پادکست، کلیپ، موشن یا صوت، به مدت یک الی سه دقیقه‌ای به آدرس hrfavard-ardabil@ در پیام‌رسان‌ها و یا شماره ۰۹۱۴۷۴۵۸۸۳۸ ارسال کنند.

حقی بیان کرد: در این جشنواره که با همکاری نهضت پیشرفت بانوان استان اردبیل اجرا می‌شود، از آثار برتر با اهدای جوایزی تجلیل به عمل می‌آید.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: جشنواره ملی حرف آورد از اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز آغاز شده و تاکنون قریب به ۱۰ هزار اثر فرهنگی توسط بانوان با موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، دینی، سیاسی، علمی، ادبی و مناسبتی به دبیرخانه این جشنواره ارسال و در این مدت از ۲۰۰ نفر به‌عنوان نفرات برتر در تهیه آثار توسط اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل تجلیل شده است.

اجرای جشنواره حرف آورد ویژه ماه رمضان در استان اردبیل

1401/01/24

تعداد بازدید: 10
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T