رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل مطرح کرد؛

لزوم بهره مندی از برکات معنوی سفره کریم اهل بیت(ع)

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل مطرح کرد؛

لزوم بهره مندی از برکات معنوی سفره کریم اهل بیت(ع)

کاشان - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل از لزوم بهره مندی از برکات معنوی سفره کریم اهل بیت(ع) سخن گفت.

لزوم بهره مندی از برکات معنوی سفره کریم اهل بیت(ع)

 

حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل مجیدی تبار ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد مسعود امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: ایشان در خانه امیر مؤمنان حضرت علی (ع) متولد و در دامن حضرت زهرا (س) پرورش یافت.
وی با بیان اینکه در هنگام تولد امام حسن (ع) پیامبر اعظم (ص) نام ایشان را به وسیله حضرت جبرئیل و از طرف خدا انتخاب کرد، ابراز داشت: مقام و منزلت کریم اهل بیت به گونه‌ای بود که حضرت رسول (ص) دوستداران آن حضرت را دوست خود نامید.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل با اشاره به اینکه در بحث تربیت و نامگذاری و اخلاقیات باید از زندگی امام حسن مجتبی (ع) درس بگیریم، تصریح کرد: ایشان از همان کودکی فضائل اخلاقی را در خود نهادینه کرده بودند.
وی با بیان اینکه عبادت ایشان بسیار خاص و ویژه بود، خاطرنشان کرد: خلوص عبادت و بندگی امام حسن مجتبی (ع) نشانه عشق و علاقه ایشان به خداوند متعال بود.
حجت الاسلام مجیدی تبار با اشاره به صفات کریمانه سبط نبی اکرم در طول عمر شریف ایشان گفت: امام حسن مجتبی (ع) بنا به روایتی دو بار و بنا به روایتی دیگر سه بار تمام زندگی خود را برای رفع نیاز نیازمندان بخشید.
وی با اشاره به سنت حسنه افطاری دادن در نزد مسلمین خاطرنشان کرد: امروزه باید از برکات معنوی سفره کریم اهل بیت (ع) به اندازه کافی بهره مند شویم.
وی یکی از مهمترین مشخصه‌های امام حسن مجتبی را اخلاق نیکو و حسنه ایشان دانست و تاکید کرد: مسلمانان باید از این اخلاق نیکو الگو برداری و آن را در زندگی شخصی خود تا می‌توانند پیاده سازی کنند.

1401/01/29

تعداد بازدید: 9
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T