معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

پویش «به امید خدا» در گلستان راه‌اندازی شد

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

پویش «به امید خدا» در گلستان راه‌اندازی شد

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه دشمن به دنبال یأس و ناامیدی در بستر اجتماع است، گفت: به منظور امیدآفرینی و افزایش عزم و ارده جمعی پویش »به امید خدا» در گلستان راه اندازی شد.

 

پویش «به امید خدا» در گلستان راه‌اندازی شد

حجت الاسلام رضا دیلمی با اشاره به راه اندازی پویش به امید خدا در گلستان در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: یکی از مهم ترین مولفه های رویش و تعالی در پیشرفت و توسعه در هر جامعه ای عزم و اراده عمومی و امید به آینده است، امیدآفرینی در قامت اسلام ناب علاوه بر آنکه یک تکلیف همگانی است رسالت جبهه فرهنگی و رسانه ای به ویژه در گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمن از تعالی و ترسیم عملیاتی دستاوردهای انقلاب اسلامی و سیر تمدنی آن در هراس است، افزود: دشمن تلاش می کند در بستر اجتماع ایجاد یاس و ناامیدی کند تا مردم از گفتمان اسلام و انقلاب فاصله بگیرند اما مردم ولایتمدار و شکور ما دشمن را به خوبی می شناسند و تحرکات او را رصد می کنند و به موقع پاسخ درخور می دهند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه از همین منظر در ماه رمضان پویش به امید خدا با همت نهادهای انقلابی و تشکل های مذهبی راه اندازی شده است، بیان کرد: علاقه مندان می توانند تولیدات خود را در قالب تولیدات رسانه ای، فضاسازی محیطی، کارهای خلاقانه و نوآورانه و همچنین در راستای کمک های مومنانه، رسیدگی به نیازمندان، روزه اولی ها، ادعیه خوانی، نماز جماعت، افطاری های ساده، جلسات خانگی، قرآن کریم و هر اقدام امیدآفرین و تعالی بخش که در راستای نشر خوبی ها و ایجاد همدلی و هم افزایی در بستر خانواده و اجتماع است را به این پویش ارسال کنند.

دیلمی باب یان اینکه علاقه مندان می توانند آثار خود را به سامانه ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال کنند، تصریح کرد: به ۳۰ نفر از شرکت کنندگان این پویش به قید قرعه هدایای یک میلیون تومانی اهدا خواهد شد.

1401/01/30

تعداد بازدید: 5

T

T