رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل:

ارتش بازوی قدرتمند انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل:

ارتش بازوی قدرتمند انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان است

کاشان - رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: ارتش و سپاه بازوان قدرتمند انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان است.

 

ارتش بازوی قدرتمند انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان است

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار با اشاره به فرارسیدن ۲۹ فروردین روز گرامیداشت ارتش اظهار داشت: این روز بیانگر رشادت‌های دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیش از ۴۳ سال عمر انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با ارتش زمان شاهنشاهی تفاوت‌های بنیادین دارند، ابراز داشت: در زمان رژیم شاهنشاهی ارتش در مقابل مردم بود در حالیکه در زمان انقلاب اسلامی ارتش در کنار مردم بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل با بیان اینکه در زمان دفاع مقدس هم ارتش در کنار دیگر قوای نظامی ایران همانند سپاه جانانه در مقابل دشمن بعثی مقاومت کردند، تصریح کرد: ارتش و سپاه بازوان قدرتمند انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان هستند.

وی با اشاره به قدرت ایمان دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ارتش با اتکا به همین قدرت ایمان توانسته است در عرصه‌های مختلف تولید تجهیزات و امکانات نظامی به خودکفایی برسد.

حجت الاسلام مجیدی تبار با اشاره به قدرت ارتش جمهوری اسلامی گفت: این قدرت در اختیار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و از این رو دشمن هیچ وقت جرأت نمی‌کند گوشه چشمی به منافع ایران داشته باشد.

وی با اشاره به وجود نیروهای اخلاص در ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: افرادی همچون شهید صیاد شیرازی در ارتش ایران پرورش یافته اند که در اخلاص، تقوی و زهد کم نظیر بودند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل با اشاره به اینکه ارتش خود را همیشه مطیع و اطاعت پذیر رهبر معظم انقلاب می‌داند، تاکید کرد: ارتش باعث افتخار ملت و مردم ایران هستند چراکه ارتش هم خدمت به مردم را افتخار خود می‌داند.

1401/01/30

تعداد بازدید: 9

پربازدیدترین

جدیدترین

منتخب

قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T