معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان:

۶۰ درصد برنامه‌های تبلیغات اسلامی خوزستان محقق شد

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان:

۶۰ درصد برنامه‌های تبلیغات اسلامی خوزستان محقق شد

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: با اقدامات مؤثری که در این مجموعه صورت گرفته توانسته‌ایم به ۶۰ درصد اهداف برنامه سال ۱۴۰۰ دست پیدا کنیم.

۶۰ درصد برنامه‌های تبلیغات اسلامی خوزستان محقق شد

به گزارش روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي، حجت الاسلام احسان فرد آقایی پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: نشست کاری با حضور رئیس گروه برنامه‌ریزی و بودجه این اداره کل در خصوص جمع‌بندی گزارش‌های ۶ ماهه شاخص‌های جدول برنامه‌وبودجه سال ۱۴۰۰ اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: در این نشست که در راستای ارتقای سطح برنامه‌های فرهنگی و پایش مجموعه اقدامات صورت گرفته در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۰ برگزار شد، نکات ارزشمندی از حیث کاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام فرد آقایی با اشاره به اینکه این نشست کاری هر سه ماه یک‌بار برگزار خواهد شد، عنوان کرد: با اقدامات مؤثری که در این مجموعه صورت گرفته توانسته‌ایم که به ۶۰ درصد اهداف برنامه سال ۱۴۰۰ دست پیدا کنیم و امید است که در نشست آتی که گزارش‌های ۹ ماهه ادارات شهرستان تجمیع و مورد بررسی قرار می‌گیرد شاهد دستیابی و تحقق اهداف ۱۰۰ درصدی شاخص‌های فرهنگی در سطح استان باشیم.

وی به استقرار و راه‌اندازی دو سامانه در این اداره کل برای ارزیابی فعالیت‌های فرهنگی اشاره کرد و گفت: این دو سامانه برای ارزیابی عملکرد فرهنگی ادارات شهرستان‌ها و همچنین ارزیابی حوزه‌های هدایت و نظارت اداره کل طراحی و راه‌اندازی شده که از ضرورت‌های بسیار مهم اداره کل تبلیغات اسلامی در راستای دستیابی به اهداف برنامه‌ای سال ۱۴۰۰ هستند.

1400/08/09

تعداد بازدید: 4

T

T