مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

وحدت تنها راه شکست دشمنان اسلام است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

وحدت تنها راه شکست دشمنان اسلام است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: وحدت مسلمانان چه شیعه و چه سنی تنها راه شکست و ناامیدی دشمنان به شمار می‌رود.

وحدت تنها راه شکست دشمنان اسلام است

 

به گزاش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در مراسم افطاری وحدت و مقاومت شهرستان سقز اظهار داشت: دشمن به‌ویژه دشمن صهیونیستی همیشه در تلاش برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان بوده است ولی با وحدت مردم این امر خنثی شده است.

وی افرود: دشمن همواره درصدد این بوده که بین مسلمانان به‌ویژه مسلمانان شیعه و سنی تفرقه ایجاد کند و شهادت چهار روحانی در ماه گذشته بیانگر ناامیدی و یاس دسمنان در به نتیجه رسیدن نقشه شوم آنان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: امروز روحانیون علاوه بر ترویج دین، وظیفه سنگینی هم در برابر زیاده‌خواهی دشمنان که همان تفرقه است برعهده دارند و باید در سطح جامعه بیش از هر زمان دیگری روشنگری کنند.

حجت‌الاسلام رازیانی در ادامه با اشاره به اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در تمام شهرهای استان کردستان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: باید مردم وی اضافه کرد: همه مسئولان و سایر قشرها با حضور همه جانبه در این راهپیمایی، باردیگر همبستگی خود را به مردم فلسطین و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی ابراز کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با دعوت مجدد از همه برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس که از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است، بیان کرد: مشارکت مردم در این روز حماسی موجب می‌شود درهم شکستن رژیم کودک‌کش صهیونیستی زودتر اتفاق بیفتد.

حجت‌الاسلام رازیانی افزود: امروز قدس، یعنی قبله اول مسلمانان زیر چکمه‌های دژخیمان صهیونسیت است و باید با اتحاد همه مسلمانان آزاد شود.

ماموستا عبدالباسط کریمی از روحانیون سقز در ادامه این مراسم وحدت را رمز پیروزی اسلام بر کفر دانست و در این رابطه از همه مومنین خواست وحدت خود را در برابر تمام دشمنان حفظ کنند.

وی اظهار داشت: ما روحانیون اهل سنت هیچ مشکلی با روحانیون اهل تشیع نداریم و این دشمن است که هرازگاهی با فتنه‌های مختلف از جمله به شهادت رساندن روحانیون از هر دو مذهب در صدد تفرقه هستند که باید در برابر آنان هوشیار بود.

روحانی سقزی گفت: قدس شریف متعلق به همه مسلمانان جهان است و باید با حفظ وحدت در برابر دشمنان بایستیم.

ماموستا کریمی افزود: ما دیدیم که حزب‌الله در جنگ ۳۳ روزه دشمن صهیونیستی را به زانو درآورد و این نشان از درماندگی این دشمن غاصب در برابر اتحاد مسلمانان است.

وی تصریح کرد: سیاست قوم یهود امروز باعث جدایی مسلمانان در اقصی نقاط جهان شده است که باید با هوشیاری این فتنه را خفه کرد.

این روحانی اهل سنت شهرستان سقز با بیان اینکه فرموده صریح خداوند است که قوم یهود دست از سر مسلمانان بر نخواهند داشت، گفت: باید در این برهه حساس کنونی اختلافات را کنار گذاشت و تلاش کنیم با اتحاد دسیسه‌های رژیم اشغالگر قدس را بر هم بریزیم.

ماموستا کریمی در پایان  به تعبیر امام راحل امت که فرمود اگر هر کدام از مسلمانان یک لیوان آب بر روی دشمن صهیونیست بریزند آنان غرق خواهند شد، اضافه کرد: این به معنی اتحاد مسلمانان در برابر این رژیم فتنه‌انگیز است که باید در برابر آنان به وحدت کامل برسیم.

 

 

1401/02/05

تعداد بازدید: 3

T

T