به اهالی مسجد و مجموعه سرزمین ایرانیان صورت گرفت؛

تهیه هزار بسته کمک مومنانه در زرندیه

به اهالی مسجد و مجموعه سرزمین ایرانیان صورت گرفت؛

تهیه هزار بسته کمک مومنانه در زرندیه

هزار بسته کمک معیشتی در قالب سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه، تحویل ستاد کمک مومنانه شهرستان زرندیه شد.

تهیه هزار بسته کمک مومنانه در زرندیه

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، هزار بسته کمک معیشتی در قالب سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه تحویل ستاد کمک مومنانه شهرستان زرندیه شد.

حجت السلام ابراهیمی رییس کمک مومنانه شهرستان زرندیه گفت: در ماه رمضان ماه عبودیت و بندگی و ماه شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) علیه السلام مرحله دیگری از انفاق مومنانه شهرستان زرندیه از اهالی مسجد و مجموعه سرزمین ایرانیان در جهت کمک به محرومان و نیازمندان انجام شد.

حجت السلام ابراهیمی افزود: این مجموعه در اولین کمک مومنانه ۵ هزار بسته کمک معیشتی تهیه کرد که توزیع این بسته‌ها یکی از عواملی بود که موجب شد شهرستان زرندیه مقام اول کمک‌های مردمی و کمک مومنانه استان مرکزی را کسب کند.

رییس کمک مومنانه شهرستان زرندیه ادامه داد: هرکدام از این هزار بسته شامل ۵ کیلو برنج ایرانی، ۳ بسته روغن سویا و رب گوجه فرنگی و چای هست که ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است که در مجموعه ۵۰۰ میلیون تومان می‌شود که تحویل ستاد انفاق کمک مومنانه شهرستان زرندیه شد.

حجت السلام ابراهیمی تصریح کرد: تلاش میشود تا مراحل دیگری از این رزمایش ها را در جهت کمک به محرومان و مستضعفان انجام دهیم که در این بین کمک خیرین و اهالی مسجد یاری گر ما خواهد بود. 

1401/02/07

تعداد بازدید: 10
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T