مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در دیدار با خانواده شهدای روحانی:

شهدای روحانی و طلبه؛ مشعل داران هدایتند

مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در دیدار با خانواده شهدای روحانی:

شهدای روحانی و طلبه؛ مشعل داران هدایتند

مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در دیدار با خانواده‌های شهدای روحانی شهرستان میناب گفت:شهدای روحانی، علاوه بر اینکه مروج ارزش‌های دینی و اسلامی بودند، در جبهه‌ها نیز حضور یافتند تا اراده رزمندگان در مبارزه با دشمنان تقویت یابد.

شهدای روحانی و طلبه؛ مشعل داران هدایتند

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان و چند تن از روحانیون برجسته استان با خانواده شهدای روحانی شهرستان میناب دیدار و گفتگو کردند، حجت الاسلام و المسلمین انصاری راد مدیر کل تبلیغات اسلامی در این دیدار بیان داشت :شهدای روحانی، علاوه بر اینکه مروج ارزش‌های دینی و اسلامی بودند، در جبهه‌ها نیز حضور یافتند تا اراده رزمندگان در مبارزه با دشمنان تقویت یابد و سختی‌ها را آسان‌تر تحمل کنند.

وی افزود: شهدای روحانی با حضور در جبهه‌ها ، درس شجاعت، مجاهدت و مقاومت به همگان آموختند و امروز ضروری است تا آحاد جامعه از سیره آنها درس بگیرند.

انصاری راد از شهدا به عنوان والاترین انسان‌ها یاد کرد و گفت: آنان جانشان را در راه حفظ جان، امنیت و دین هموطنان فدا کردند و با رسیدن به مقام قرب الهی از درجات بالای شفاعت و نعمت‌های اخروی برخوردار شده‌اند.

وی ماندگاری اسلام و انقلاب را حاصل خون پاک شهدا و صبوری‌های خانواده‌های آنان دانست و افزود: همه در پیشگاه الهی مدیون خون شهداییم و باید استمرار بخش راه و رسم آنان باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان داشت :روحانیت اصیل و انقلابی هیچ گاه خود را از مردم جدا ندید و نخواهد دید و همیشه در میدان مبارزه و جهاد حضور دارد چه در عرصه نظامی و چه در عرصه قلم و بیان مشغول خدمت است و از این رهگذر هزاران، بلکه میلیون ها انسان را هدایت نموده و سرانجام زندگیشان ختم به شهادت خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه جهاد تبیین و حرکت در این مسیر یکی از وظایف مهم طلاب است، مطرح کرد: در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و لزوم آشنایی و انس گرفتن طلاب و عموم مردم با فرهنگ ایثار و شهادت، اداره کل تبلیغات اسلامی  فعالیت‌هایی را در جهت معرفی شهدای روحانی شهرستانها و فعالیت‌های این عزیزان در دستور کار خود قرار داده است.

1401/02/07

تعداد بازدید: 8

T

T