مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان:

فراخوان مقاله «جهادگران تبیین» در کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان:

فراخوان مقاله «جهادگران تبیین» در کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: فراخوان مقاله «جهادگران تبیین» به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان منتشر شد.

فراخوان مقاله «جهادگران تبیین» در کردستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با روابط عمومی این اداره کل اظهار کرد: با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، فراخوان مقاله «جهادگران تبیین» به همت اداره تبلیغات اسلامی استان منتشر شده است.
 
وی افزود: موضوع محوری ارسال مقاله به این همایش «برای جهاد تبیین در کردستان چه باید کرد؟» است‌ و صاحبنظران و اندیشمندان استان می‌توانند با ارسال مقاله در این فراخوان شرکت کنند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: دانشجویان، طلاب، دانش‌آموزان و سایر اقشار مختلف جامعه تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند که مقالات خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.
 
وی به شرایط ارسال مقاله پرداخت و یادآور شد: هر مقاله باید دارای عنوان، چکیده، مقدمه، متن اصلی، نتیجه‌گیری، فهرست منابع باشد و حداکثر در شش صفحه A۴ تایپ شده و مشخصات فردی نیز کامل در آن درج شده باشد.
 
حجت‌الاسلام رازیانی بیان کرد: شرکت‌کنندگان باید مقالات خود را به آدرس الکترونیکی eslami.sanandaj@gmail.com و یا آدرس پستی سنندج، خیابان امام خمینی(ره)، رو به روی خانه کُرد با کدپستی ۶۶۱۳۶۵۲۳۶۵ ارسال کنند.
 
وی در پایان یادآور شد: صاحبان مقالات برگزیده در همایش «جهادگران تبیین» تجلیل می‌شوند.

1401/02/08

تعداد بازدید: 4

T

T