مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

تقویت نشاط در جامعه، اولویت اصلی ماست

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

تقویت نشاط در جامعه، اولویت اصلی ماست

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: رویکرد مدیریت جدید اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، توجه ویژه به موضوع نشاط در جامعه با محوریت مذهب است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فوقی، ایجاد امید را در جامعه امروز ضروری دانست و گفت: ویژه برنامه‌هایی همچون اجرای سرود برای گروه‌های سنی مختلف، پیش بینی شده و سازمان تبلیغات تلاش می‌کنند نقش جدی داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان با تاکید بر اهمیت وحدت و تقریب مذاهب و ادیان الهی در این پیوند، افزود: نگاه‌های معنوی نباید فقط به مسجد‌ها و حسینیه‌ها محدود شود، زیرا همه انسان‌ها نیاز‌های معنوی دارند و نیازمند بستر‌های فرهنگی و مذهبی هستند.

فوقی در مورد برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در استان اصفهان پس از دو سال تعطیلی این نمایشگاه گفت: اینکه جامعه دغدغه کار قرآنی داشته باشد بسیار قابل تقدیر است در این بین باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود و تکنولوژی به روز، حرکت‌های متناسبی را در پیش بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: عزم جدی برای برگزاری بهتر این نمایشگاه لازم است تا ضعف‌ها تا حدودی برطرف شود، حمایت از این نمایشگاه توسط شرکت نمایشگاه‌ها و سایر سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط ،در کنار وحدت رویه داشتن ، رسیدن به اهداف بلندمدت را تسهیل می‌بخشد.

فوقی تصریح کرد: همیشه نقاط ضعف بیشتر مطرح می شود این در حالی است که در برخی مواقع، برای ایجاد انگیزه و تقویت فعالیت‌ها باید تشویق‌هایی را در دستور کار قرار داد تا ایجاد انگیزه کند و در آینده شاهد اتفاقات بهتری باشیم.

1401/02/11

تعداد بازدید: 6

T

T