حجت الاسلام حسنی :

برگزاری بیش از 50 جلسه تفسیر قرآن کریم در سطح استان

حجت الاسلام حسنی :

برگزاری بیش از 50 جلسه تفسیر قرآن کریم در سطح استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی زنجان از برگزاری بیش از 50 جلسه تفسیر قرآن کریم در استان در طول ماه مبارک رمضان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی زنجان از برگزاری بیش از 50 جلسه تفسیر قرآن کریم در استان در طول ماه مبارک رمضان خبر داد .

حجت الاسلام حسنی با اعلام این خبر افزود : به مناسبت ماه مبارک رمضان؛ ماه میهمانی خدا و ماه نزول قرآن و با هدف ترویج مفاهیم و معارف قرآنی در بین آحاد جامعه، جلسات تفسیر قرآن کریم در سطح استان زنجان برگزار شد .

وی با اشاره به اینکه یکی از فعالیت‌های فرهنگی در ماه رمضان امسال تمرکز بر برنامه‌های قرآنی بود به طوری‌ که جلسات متعدد پرنور و پررونق قرآنی برگزار شد، اظهار کرد: رمضان امسال ۵۰ جلسه تفسیر برگزار شده است و همچنین 180 محفل قرآنی در استان نیز برپا شد . این جلسات تفسیر در همه شهرستانها و در مساجد شاخص و محوری هر شهرستان و با حضور ائمه جمعه هر شهرستان و تعدادی از جلسات نیز با حضور ائمه جماعات و و برخی از این جلسات تفسیر نیز در ادارات و در بین کارمندان ادارات با حضور عموم علاقمندان برگزار شد .

 

 

 

1401/02/15

تعداد بازدید: 8

پربازدیدترین

جدیدترین

منتخب

قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T