مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مرحوم نادر طالب‌زاده در مبارزه با صهیونیسم پیشرو بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مرحوم نادر طالب‌زاده در مبارزه با صهیونیسم پیشرو بود

حجت الاسلام عباسعلی گرزین گفت: مرحوم نادر طالب‌زاده در عرصه‌های گوناگون بین الملل پیشران و پیشرو در مبارزه با صهیونیسم بود.

مرحوم نادر طالب‌زاده در مبارزه با صهیونیسم پیشرو بود

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، حجت الاسلام عباسعلی گرزین در حاشیه مراسم بزرگداشت حاج نادر طالب‌زاده در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:امروز مراسم یادبود و گرامیداشت سردار رسانه ای مبارزه با تروریسم بین الملل حاج نادر طالب زاده در گرگان برگزار شد، آن مرحوم خلف صالحی برای شهید آوینی بود.

وی با بیان اینکه مرحوم طالب‌زاده در عرصه‌های گوناگون بین الملل پیشران و پیشرو در مبارزه با صهیونیسم بودند، تصریح کرد: ایشان برنامه های مختلف و اثرگذار اعم از کنفرانس افق نو، برنامه های زنده تلویزیونی شبکه چهار با موضوع تحولات بین الملل و غیره را از خود به یادگار گذاشتند که تاثیر فراوان فرهنگی و بصیرتی را در داخل و خارج از کشور به همراه داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه مرحوم طالب زاده به گفته خودشان مورد هجمه بیولوژیک دشمن قرار گرفتند، بیان کرد: متاسفانه بر اثر این اتفاق قوای جسمی ایشان به ویژه در دو سال اخیر به شدت تحلیل رفته بود و در نهایت به فوض شهادت نائل شدند.

گرزین با اشاره به اینکه مراسم امروز تجدید میثاق با روح مطهر طالب زاده است تا راه او در جبهه هنر و رسانه انقلاب اسلامی با قوت و قدرت ادامه دهیم، تاکید کرد: همه هنرمندان متعهد و انقلابی باید با اقتدا به طالب زاده و سید شهیدان اهل قلم شهید آوینی در جبهه هنر متعهد انقلاب اسلامی نقش آفرینی کنند.

1401/02/18

تعداد بازدید: 7

پربازدیدترین

جدیدترین

منتخب

قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T