عضو‌ شورای راهبردی مؤسسه امیربیان‌

روحانیون در آگاه‌سازی جامعه تاثیرگذارند

عضو‌ شورای راهبردی مؤسسه امیربیان‌

روحانیون در آگاه‌سازی جامعه تاثیرگذارند

حجت‌الاسلام محمد هادی صالح‌پرور گفت: مبلغان و روحانیون قدرت‌ تأثیرگذاری و اثربخشی بیشتری در آگاه‌سازی جامعه و جهاد تبیین دارند.

روحانیون در آگاه‌سازی جامعه تاثیرگذارند

 با بیان‌اینکه مبلغان و روحانیون قدرت‌ تأثیرگذاری و اثربخشی بیشتری در آگاه‌سازی جامعه و جهاد تبیین دارند، تصریح کرد: دوره آموزشی و تبلیغی روحانیون برای شناسایی، رشد و توانمندسازی طلاب برای استفاده از ابزار تبلیغی مناسب و آماده‌سازی در راستای جهاد تبیین طراحی شده که در این راستا ائمه جماعات نقش بسزایی در راهبری دارند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، حجت‌الاسلام محمد هادی صالح‌پرور در دوره آموزشی تربیت مدرس مهارت‌های تبلیغی ویژه ائمه ‌جمعه استان گلستان که به همت تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، گفت: دوره آموزشی تربیت مدرس مهارت‌های تبلیغی  طی دو روز با همکاری اداره تبلیغات اسلامی گلستان و مؤسسه امیر بیان کشور برای اولین بار برگزار شد که سه نفر از اساتید این دوره در قالب یک تیم آموزشی به همراه ۱۶ نفر از ائمه جماعات گلستان در این دوره شرکت کردند.

عضو‌ شورای راهبردی مؤسسه امیربیان هدف از برگزاری این دوره آموزشی را توانمند‌سازی طلاب و مسلح کردن آنها به جهاد تبیین دانست و گفت: این دوره آموزشی برای شناسایی و رشد و توانمندسازی طلاب در استفاده از ابزار تبلیغی مناسب و آماده‌سازی برای جهاد تبیین طراحی شده که در این راستا ائمه جماعات نقش بسزایی در راهبری این امر دارند.

وی با بیان‌اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در این برهه زمانی باید نقش‌آفرین باشد، افزود: وظیفه ما جنگ تبلیغاتی است که ضرورت دارد در این جنگ سازمان تبلیغات اسلامی میدان‌دار جهاد تبیین باشد و تمام ظرفیت‌های سازمان در این راه بسیج شوند؛ این در حالی است که ما مقدماتی فراهم کرده‌ایم تا این ظرفیت‌ها تجمیع شوند.

حجت‌الاسلام صالح‌‌پرور با بیان‌اینکه باید در راستای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی به صورت جدی و با عزم راسخ گام برداشته شود، تصریح کرد: برای تبلیغ و ترویج و آگاه‌سازی مبانی اسلام و دستاودهای انقلاب نباید از فضای مجازی غافل شد، زیرا تجربه نشان داده است که هرگاه در طول انقلاب؛ مردم به میدان آمدند پیروز شدیم و هر جا اشکالی پیش آمد دلیلش این بود که نتوانستیم مردم را به میدان بیاوریم. در فضای مجازی هم باید مردم را وارد میدان کرد تا روند جنگ تغییر کند.

عضو شورای راهبردی مؤسسه امیر‌بیان کشور با بیان‌اینکه مبلغان و روحانیون قدرت‌ تأثیرگذاری و اثربخشی بیشتری در آگاه‌سازی جامعه و جهاد تبیین دارند، تصریح کرد: وجود دوره آموزشی و شیوه‌های تبلیغی مناسبت و مطابق با مسائل روز در جهت آگاه‌سازی می‌تواند یکی از راهبردی‌ترین مراحل برای وارد شدن جهاد تبیین باشد که با رجوع به بیانات رهبر انقلاب در می‌یابیم نهاد‌ها و افرادی مانند سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران، بسیج، مداحان، روحانیون و مبلغان از افراد تأثیرگذار در آگاه‌سازی جامعه هستند.

1401/02/22

تعداد بازدید: 8

پربازدیدترین

جدیدترین

منتخب

قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T