کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد

اجرای طرح نور باران همزمان با سراسر کشور در ملایر

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد

اجرای طرح نور باران همزمان با سراسر کشور در ملایر

یار محمدی گفت: طرح نور باران یک طرح کشوری با عنوان کمک در خرید قرآن کریم برای تامین مصحف شریف در جلسات قرآن است که یک طرح کشوری است و از ابتدای امسال در حال اجرا است.

اجرای طرح نور باران همزمان با سراسر کشور در ملایر

 

طرح نور باران یک طرح کشوری با عنوان کمک در خرید قرآن کریم برای تامین مصحف شریف در جلسات قرآن است که یک طرح کشوری است و از  ابتدای امسال در حال اجرا است.

 کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه در اتیبن طرح هر کس با نیت خیزرر و هدیه به اموات  می تواند هزینه‌ای را که مد نظر دارد برای خرید قرآن تقبل کند و از طریق  لینک http://idpay.ir/baghiatossalehat وارد شده و هزینه خود را واریز کند.

وی با بیان اینکه در شهرستان ملایر نیز این طرح  در حال انجام است گفت: این هزینه‌ها صرف خرید قرآن شده و به جلسات قرآنی ، مسسات و خانه‌های قرآنی به ویژه در مناطق محروم اهدا خواهد شد.

  یار محمدی با بیان اینکه در سال 97 نیز این طرح در شهرستان ملایر با اهدای قرآنهای بلااستفاده در منازل انجام شد افزود: در سال 97 500 جلد قرآن ل از سوی مردم شامل قرآن های نو  به اداره تبلیغات اهدا شد که اداره تبلیغات نیز این تعداد قرآن را بین خانه های قرآن و موسسات برای استفاده در جلسات قرآنی اهدا کرد.

وی با اشاره به اینکه اهدای قرآن به صورت موردی نیز از سوی مردم برای موسسات و جلسات قرآنی انجام می شود گفت:  اگر مردم قرآن بالاستفاده در منازل دارند می‌توانند آن را به اداره تبلیغات اسلانی برای اهدا به جلسات قرآنی تحویل دهند که باقیات و صالحاتی نیز برای اهدا کننده خواهد بود.

 کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر همچنین از برگزاری هفدهمین دوره آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن در ملایر خبر داد و گفت: این طرح روز جمعه 23 اردیبهشت ماه ساعت 10 صبح همزمان با  سراسر کشور در شهرستان ملایر نیز اجرا می شود.

 وی با اشاره به اینکه در این آزمون 34 نفر از حافظان شهرستان ملایر حضور دارند گفت: این آزمون در رشته‌های حفظ جزء 20 جزء و حفظ کل به صورت کتبی در اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزار می شود و مرحله شفاهی آن نیز که شامل حفظ حسن است در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

یار محمدی اضافه کرد: قبول شدگان در آزمون مدرک معتبر کشوری را در سطوح مختلف با توجه به میزان حفظ قرآن کریم دریافت می کنند.

1401/02/22

تعداد بازدید: 1

T

T