سازمان هیأت و تشکلهای دینی | در گفتوگو با حجتالاسلام ماندگاری مطرح شد؛
بعثت در هیأت
۳ تیر | حجتالاسلام قمی نوشت؛
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در صفحهی شخصی خود در شبکه اجتماعی ویراستی نوشت؛ به حکم آیهی شریفهی «قُلْ إِنَّما أَعِظُكُمْ بِواحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنى وَ فُرادى»، برای خونخواهی و جانفدایی باید برخاست.
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجتالاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در روز تاسوعا و در آستانهی عاشورای حسینی با انتشار تصویری از اهتزار پرچم سرخِ خونخواهیِ یالثاراتالحسین در آئین یومالعباس در زنجان در صفحهی شخصی خود در شبکه اجتماعی ویراستی نوشت؛
عاشورای امسال میتواند به یکی از نقطههای اوج بعثت مردم تبدیل شود. به حکم آیهی شریفهی «قُلْ إِنَّما أَعِظُكُمْ بِواحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنى وَ فُرادى»، برای خونخواهی و جانفدایی باید برخاست.آتشِ داغ حسین (ع) و شهادت سلالههای پاکش، در جانها سردشدنی نیست؛ همین حرارت و شعلهی ابدی است که پرچم سرخ «یالثاراتالحسین» را هر روز بالاتر میبَرد.

1405/04/03
به روز رسانی : 1405/04/06
T
T