مرحله دوم دوره تخصصی قرائت سطح ۶ قرآن کریم در زنجان برگزار می‌شود

مرحله دوم دوره تخصصی قرائت سطح ۶ قرآن کریم در زنجان برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری دوره تخصصی قرائت سطح ۶ قرآن کریم در زنجان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اعلام این مطلب افزود: بی شک یکی از جلوه‌های اعجاز قرآن کریم که همواره منشأ جذب بسیاری از مردم به سوی قرآن و آموزه‌های دینی می‌باشد قرائت فصیح و آهنگین قرآن کریم همراه با رعایت قواعد تجویدی آن است. در همین راستا و با هدف تربیت نیرو‌های متخصص قرآنی دوره آموزش قرائت قرآن کریم (سطح ۶) (علوم و فنون قرائت پیشرفته؛ گرایش تحقیق) با همت اداره کل تبلیغات اسلامی و موسسه جنت الماوی زنجان و به مدت ۸۰ ساعت آموزشی برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اظهار داشت: مرحله اول این دوره در بخش آموزش قرائت قرآن کریم، اسفندماه سال ۱۴۰۰ با حضور محسن یار احمدی استاد صوت و لحن و با حضور قاریان قرآن کریم در بخش بانوان برگزار شد.

وی ابراز داشت: مرحله دوم این دوره در بخش آموزش تجوید قرآن کریم، روز جمعه مورخ ۳۰ اردیبهشت ماه و با حضور محبوبه کاتب از اساتید برجسته کشوری در رشته تجوید قرآن کریم و بصورت حضوری در سالن شهید حججی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان و با حضور شرکت کنندگان در دوره برگزار می‌شود.

آقای حسنی ادامه داد: پس از اتمام دوره و برگزاری آزمون نهایی، به پذیرفته شدگان در دوره گواهی قرائت سطح ۶ از طرف سازمان دارالقرآن الکریم اعطا می‌شود.

1401/02/28

تعداد بازدید: 4

T

T