رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان:

روابط عمومی‌ها نقش مهمی در پیشبرد اهداف سازمان دارند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان:

روابط عمومی‌ها نقش مهمی در پیشبرد اهداف سازمان دارند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان گفت: امروزه نقش روابط عمومی‌ها در کمک به تصمیم گیری‌های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجهی است.

روابط عمومی‌ها نقش مهمی در پیشبرد اهداف سازمان دارند

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام محمدابراهیم مولازاده راد رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان ضمن بیان این خبر گفت: امروزه نقش روابط عمومی‌ها در کمک به تصمیم گیری‌های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجهی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان طی نشستی صمیمانه با فعالان عرصه خبرنگاری و روابط عمومی ضمن عرض تبریک و خداقوت به حاضرین در جلسه و خبرنگاران حوزه ارتباطات و اطلاع‌رسانی گفت: خبرنگاران قلب تپنده جامعه بوده و فعالیت در حوزه ارتباطات و روابط عمومی فرصت ارزنده‌ای برای تبیین اهمیت و نقش بی بدیل و اثرگذار روابط عمومی در تغییر و تحول سازمانی و تسهیل فرایند پیچیده ارتباطات و ارج نهادن به زحمات و دستاورد‌های تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی است.

حجت‌الاسلام مولازاده افزود: روابط عمومی اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه است و توسعه اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی است. در سال‌های اخیر شاهد نقش روابط عمومی در تصمیم گیری‌های کلان مدیریتی و استراتژیک یک سازمان و نهاد‌ها هستیم و این امر به مرور زمان در عصر ارتباطات یک ابزار مدیریتی برای فعالیت‌های علمی، حرفه‌ای و الکترونیکی بسیار قوی به شمار می‌رود و همانطور که محرز است با پیگیری‌ها و تلاش مجدانه دست اندرکاران روابط عمومی و جامعه در ایران، جایگاه ویژه‌ای به این عرصه داده شده است.

در این دیدار که در محل دفتر خبرنگاران شهرستان دهگلان انجام شد حجت‌الاسلام مولازاده از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی تیم موفق و یکدست شهروند خبرنگار دهگلان تقدیر و تشکر کرده و گفت: روز ارتباطات و روابط‌عمومی بهانه‌ای است تا بار دیگر یادآور شویم انعکاس به موقع اخبار و وقایع فرهنگی و برنامه‌های مناسبتی توسط فعالان عرصه اطلاع‌رسانی از نماد‌های توسعه و پیشرفت یک جامعه بوده و این امر نیز در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم‌داری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است که مأموریت انجام آن برعهده روابط عمومی است.  

1401/02/29

تعداد بازدید: 4

T

T