مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

اربعین ۱۴۰۰ گرگان تبلور ارادت عاشقان سیدالشهدا(ع) بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

اربعین ۱۴۰۰ گرگان تبلور ارادت عاشقان سیدالشهدا(ع) بود

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در آیین تجلیل از فعالان عرصه اربعین گرگان گفت: اربعین ۱۴۰۰ گرگان تبلور ارادت و عشق بازی عاشقان سیدالشهدا(ع) بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در آیین تجلیل از فعالان عرصه اربعین اظهار کرد: اربعین ۱۴۰۰ گرگان تبلور عشق بازی عاشقان سیدالشهدا علیه السلام بود و مردم این شهر با برگزاری مراسم باشکوه اربعین، ارادت خود را به امام حسین(ع)و یارانش نشان دادند.

وی با بیان اینکه اربعین کارکردش تمدن سوزی و تمدن سازی است، گفت: تمدن دروغین و پوشالی جبهه کفر، نفاق و طاغوت تمام آنها توسط امام حسین علیه السلام و یارانش در کربلا به مدد خون شهدای عاشق و مجاهد، از بین رفتند و جای آن یک بنا و تمدن جدید شکل گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال این است تا اجتماعات را از ما بگیرد، خاطرنشان کرد: روزانه شمار زیادی از محبان حسینی که دل‌تنگ پیاده‌روی اربعین هستند در این فضا حضور یافته و نشان می‌دهند که عشق به حسین بن‌بست ندارد.

وی ابراز کرد: امام خمینی رحمت الله علیه ابرمرد دوران غیبت است که اسلام، عزت مسلمین و عزت قرآن را احیا کرد.

گرزین با بیان اینکه امام علی علیه السلام خط نورانی را به ما تا ابد نشان دادند، یادآور شد: امام اول شیعیان مسیر توحید، تعالی، نجات، عزت، کرامت، عظمت، آزادی و استقلال را به ما نشان دادند.

1400/08/10

تعداد بازدید: 3

T

T