معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان:

هیئات مذهبی قدرت نرم نظام در عرصه جهاد تبیین هستند

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان:

هیئات مذهبی قدرت نرم نظام در عرصه جهاد تبیین هستند

حجت الاسلام رضا دیلمی گفت: هیئات مذهبی قدرت نرم نظام در عرصه جهاد تبیین و دفاع از ارزش‌های انقلاب هستند.

هیئات مذهبی قدرت نرم نظام در عرصه جهاد تبیین هستند

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: هیئات مذهبی همواره در صیانت و دفاع از حریم امامت، عرصه‌های مواسات و کمک به نیازمندان و در روز‌های سخت سیل و زلزله و کرونا نقش ویژه‌ای داشته‌اند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: هیئات مذهبی قدرت نرم نظام در عرصه جهاد تبیین و دفاع از ارزش‌های انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه انتخابات در ساعت ۸ صبح جمعه ۳۰ اردیبهشت آغاز در ساعت ۱۴ به کار خود خاتمه داد افزود: در گلستان ۱۴۵ داوطلب با هم به رقابت پرداختند که از بین آن‌ها ۶۷ نفر انتخاب خواهند شد.

دیلمی بیان کرد: ۱۳ حوزه انتخابی در گلستان کار جمع‌آوری آرا را برعهده دارند و در تمامی حوزه‌های انتخابی به غیر از گرگان اعضای اصلی آن پنج نفر و در گرگان هفت نفر خواهند بود که در مجموع ۶۷ نفر به عنوان شورای هیئات مذهبی استان انتخاب خواهند شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: انتخابات در گلستان بسیار پرشور برگزار شد و بیش از ۷۰ درصد کسانی که واجد شرایط رای دادن بودند تا قبل از ساعت ۱۱ صبح به مراکز رای‌گیری مراجعه کردند.

دیلمی اضافه کرد: استقبال در تمامی ۱۳ حوزه انتخابی بی نظیر بود و این امر نشان از اهمیت انتخابات برای دغدغه‌مندان گفتمان اسلام ناب دارد.

وی بیان کرد: امیدوارم نتیجه این انتخابات بستری برای جهاد تبیین و نشر فضیلت‌ها و صیانت از حریم امامت و ولایت فراهم کندو شاهد رشد، شکوفایی و پیشرفت مجموعه فاخر انقلابی در سطح استان و کشور باشیم.

1401/02/31

تعداد بازدید: 3

T

T