به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان؛

دومین رویداد قیام جوانان با موضوع گام دوم انقلاب برگزار گردید

به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان؛

دومین رویداد قیام جوانان با موضوع گام دوم انقلاب برگزار گردید

دومین رویداد قیام جوانان با موضوع گام دوم انقلاب در اداره تبلیغات اسلامی استان زنجان با حضور دانش­ پژوهان خواهر و اساتید مجرب برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، فاطمه کریمی مسئول «قیام جوانان دختران» استان زنجان در گفتگو با روابط عمومی اظهار داشت: دومین رویداد قیام جوانان با موضوع گام دوم انقلاب در اداره تبلیغات اسلامی استان زنجان با حضور دانش پژوهان خواهر و اساتید مجرب برگزار شد.

فاطمه کریمی تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه «گام دوم انقلاب» با مرور تجربه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی فرمودند:«انقلاب وارد دوّمین مرحله‌ی خودسازی و جامعه‌پردازی و تمدّن‌سازی شده است». گام دومی که باید در چارچوب نظریه‌ی نظام انقلابی و با تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی به‌سوی تحقق آرمان ایجاد تمدّن نوین اسلامی برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه مخاطب بیانیه رهبر انقلاب، جوانان بودند، افزود: در این بیانیه هرجا که مشکل و معضلی در مسیر انقلاب تبیین شده حل آن به جوانان سپرده شده است.

مسئول «قیام جوانان دختران» استان زنجان عنوان کرد: راه‌حل‌ها اصلی همه مشکلات «امید» است که روح اصلی این بیانیه نیز هست؛ «امیدِ صادق» که در گفت‌وگو با جوانان، خود را بیشتر به ظهور کشیده، حتی سلام آخر نیز خطاب به جوانان است.

فاطمه کریمی تأکید کر: با توجه به این هدف والا و در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برای دومین بار رویداد قیام جوانان استان را برگزار کرده‌ایم، هدف اصلی این رویداد سازمان‌دهی نوجوانان و جوانان برای به‌کارگیری آنان در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام است.

وی اهم اهداف این رویداد را «تبیین و تحقق بیانیه»، «شناسایی استعدادهای برتر»، «توانمندسازی هسته‌های آتش به اختیار»، «کشف ابداعات و نوآوری در عرصه تحقق بیانیه و بهره‌برداری از آن» و «جریان سازی در راستای قیام جوانان» برشمرد.

مسئول «قیام جوانان دختران» استان زنجان در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که با ادامه این رویدادها گامی درست در راستای گام دوم انقلاب برداشته باشیم.

1400/08/10

تعداد بازدید: 15
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T