تجلیل از روابط عمومی های برتر ادارات تبلیغات اسلامی گلستان

تجلیل از روابط عمومی های برتر ادارات تبلیغات اسلامی گلستان

رابطین روابط عمومی ادارات تبلیغات اسلامی گلستان در سالن اجتماعات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این اداره کل تجلیل شدند.

تجلیل از روابط عمومی های برتر ادارات تبلیغات اسلامی گلستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، حجت الاسلام رضا دیلمی در جلسه تجلیل از رابطین روابط عمومی ادارات تبلیغات اسلامی استان ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: امام راحل فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و این نشان از عظمت و اخلاص ایشان است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: امام خمینی(ره) اخلاص، عقلانیت، عبودیت، روح حماسه و بستر تربیتی را در کشور اسلامی مهیا کرد و فتح الفتوح های بسیاری را رقم زد.

وی گفت: امروز در این جنگ ادراکی و شناختی و به تعبیر مقام معظم رهبری، این امپراطوری رسانه ای که امروز دشمن ترسیم کرده است می طلبد که ما در عرصه رسانه، عملیات های ویژه و جنگ روایت ها، روایت برتر گفتمان اسلام ناب و انقلاب را به درستی در عرصه های مختلف به گوش مردم برسانیم و این نیزوظیفه و رسالت سازمان تبلیغات اسلامی است.

دیلمی در ادامه خاطرنشان کرد: موضوع سواد رسانه امروز بویژه در بین کنشگران اجتماعی و فعالین عرصه های دینی و بصیرتی به عنوان یک رویکرد مهم قلمداد می شود و ما باید به این سطح برسیم.

وی ابراز کرد: قطعا با راهبری، تلاش مجدانه و هم افزایی در عرصه سواد رسانه همراه با خلاقیت و ابتکار به این نگاه ویژه بیشتر از گذشته خواهیم رسید.

در پایان روابط عمومی های برتر ادارات شهرستان های تبلیغات اسلامی گلستان تجلیل شدند. 

1401/03/02

تعداد بازدید: 6
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T